Idiot läkare.
I fredags var vi till sjukhuset för att få svar på vad som hände våran lilla dotter.När vi kom dit bad de oss sätta oss ner.
Efter 1 timmes väntan, så kommer en sköterska fram och frågar om jag ska på ultraljud?! nä inte direkt va.
Sen så kollade de upp med läkaren som vi var skrivna hos. Då visade de sig att de var fel läkare och att han åkt hem, sen så den läkaren vi egentligen skulle ha hade också åkt hem, vilket då resulterade med att vi fick vackert åka hem igen lika omedvetande som innan vi kom dit om vad som hänt våran Angelica.
Så vi var förbannade, så imorgon ska jag ringa förlossningen och kommer inte lägga på förens jag har en ny til SAMMA dag eller så får de ta det via telefon!
Finns inte ord jag kan skriva som komentar över vad jag tycker om sånt. Väldigt dåligt iallafall.

Usch vad dåligt! De borde ha extra god koll när man råkat ut för sådana hemska saker som ni! Det är bra att ni kräver svar!
Tänker på er!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

näää vad hemskt. Kan förstå att ni är förbannade.
Hoppas att ni får svar snart och att dom kan dra ut tummarna ur arslet.
Ja…dagen sjukvård. Inte nog med att ni förlorade ett barn…sedan bli bemöt så här ochså. Stå på dig…de får förklara sig och även orsaken till vad som hände den lilla.