Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 2036 ggr
Saandraaa
2009-01-25 21:56
0

Gravid?

Jag slutade med mina minipiller den 23:e December, detta pga jag blödde hela tiden! När jag slutade med förra sorten så hade jag uppehåll ett tag å då kom mensen regelbunden. Nu väntar jag på mens, skulle haft den för några dagar sedan.
Den kan ju vara försenad pga jag slutade med minipillrena.
Men några saker jag funderat på är , Jag känner mig varmare i kroppen (har vanligtvis 36.6, nu har jag 36.8 så ingen feber), sen mitt humör, ena sekunden gråter jag för att sedan börja skratta! Har haft lite ont i huvudet. Mer seg å trött. Sen vet jag inte om jag känner molande nere i livmodern eller om de är en inbillning. Mer flytningar har jag också! Kissnödig känner jag mig som hela tiden!
Jag ska ta test på tisdag!
Men va tror ni? Just jaa, killen har inte kommit med en hel sats i mig, utan i sånafall är de försatsen!

Elisabeth-J
2009-01-26 09:26
0

Du kan ju vara gravid så köp ett test och kolla det Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

linn-nanna
2009-01-27 14:58
0

Det var percis samma sak för mig när jag slutade mini-piller för några månader sen. Jag var helt säker på att jag var gravid! Men jag gjorde 2 tester och båda visade negativit. Så det är nog bara hormonerna som svallar när man blir fri från pillerna. Men du kan ju alltid testa så du är säker Glad

Believer
2009-01-28 21:29
0

Det är ju omöjligt för oss att säga om du är gravid eller ej, så köp ett test  så får du svart på vitt.

Saandraaa
2009-02-04 17:14
0

Nu har jag gjort 2 gravtest med 1 veckas mellanrum, båda visar negativt.
Använde mig av Clearblue från apoteket.
Har inga graviditetstecken, som illamående eller något sånt där !
Så det är nog helt enkelt hormonerna som spökar!
Linn-nanna:
Hur lång tid tog de innan din mens kom tillbaka?

linn-nanna
2009-02-04 18:06
0

Oj, jag kommer inte riktigt ihåg, men kan det ha varit runt 2 månader kanske? Jag minns inte faktiskt om jag ska vara ärlig… Men det kan väl vara olika från person till person?