Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 2760 ggr
[Catteklina]
0

Äntligen!

Nu har vi äntligen plussat! :D
Efter många pratstunder med sambon så kom vi överens att en liten knodd i familjen nu hade varit bra :)
Så äntligen i morse plussade jag! Hade svagt plus förra veckan både vi var osäkra då det knappt syntes något, visste inte ifall vi inbillade oss eller inte, hahaha. Men så köpte sambon ett digitalt och då fick vi det svart på vitt - Mycket enklare!

Så nu hoppas vi att allt går som det ska och att det slutar gott :)

Var bara tvungen att skriva av mig, är så fruktansvärt glad idag!

Anne
0

Grattis, vad roligt!!

Trasdockaa
0

Nej men åhh! Grattis gumman! :D <3

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

IaMiaMaria
0

grattis =)

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

AlbaStiffler
0

roligt, grattis! :-)

SweGizmo
0

grattis:D

Min blogg: SweGizmo.se

JMax
0

Grattis!! Va roligt för er!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Catteklina]
0

Tack alla :) Det är mycket spännande och roligt. Ser verkligen framemot allt!

Elisabeth-J
0

Stort GRATTIS!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

werner
0

Grattis Grattis :)

tezzie
0

Grattis grattis :-D

*** Kärleken övervinner allt ***

Smex
0

Grattis grattis!

[Catteklina]
0

Tack igen. Jag har svårt att tänka mig att något litet ska växa där inne nu Glad Men det blir nog lite mer verkligt längre framåt.
Just nu får jag först försöka att klara av illamåendet och alla toalettbesök Kyss Men antar att allt det är värt det efteråt!

[Catteklina]
0

Ååh, är det bara jag som tycker att dagarna riktigt segar sig fram! Hihi ^^ Vill ju att det ska börja hända saker merän illamåendet. Typ besöka BM och sådant :)
Vill bara skrika ut åt alla att vi ska få en bebis (A) Fler som känner/kände så? Hehe :P

tezzie
0

Visst sjutton är det en seg tid, men var lugn det kommer dagar då du önskar att det var över så passa på att njuta av ditt växande frö =)

När är du beräknad?

AlbaStiffler
0

Böööh, är nu i sista månaden och nu i efterhand så känns det som om det gått jättefort. 9 månader har bara sprungit förbi.

Men jag håller med, fram till v18 och första UL gick det rätt segt.

[Catteklina]
0

#14 Enligt familjelivs beräkning så är jag beräknad till den 28 september, så det är ett bra tag tills dess.
Ska ringa BM på måndag och få en tid hos dom :) Men är bara i v.6 så det är ingen jätte brådska enligt min syster.

#15 Jo, det kommer säkert kännas så senare, men just nu känns det som om alla dagar bara släpar sig framåt!

Believer
0

Stort grattis!

Som #15 säger, tiden går fort!! Tyckte nyss det var jag plussade, och nu har jag bara 40 dagar kvar till BF.

tezzie
0

#17 65 dagar kvar här :)

[Catteklina]
0

Oj! Då har ni det nära! Jag har typ 240 dagar eller något (A)

Mezzo
0

Grattis till plusset!!! :D
Ring bm imorrn du, de har ju hälso&livsstils samtal numer som du kommer få rätt snabb tid till.. =))

[Catteklina]
0

#20 Tack! :) Det ska jag göra!

kybele
0

stoooort grattis :D

Johanna
0

grattis grattis! :)

[Catteklina]
0

Tack :) Pratade med BM imorse, fick en tid till den 27 februari :) Då hon tyckte att det var lite tidigt ännu att komma in för inskrivining. Så nu har vi ett datum att se framemot :)