Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1763 ggr
maddopaddo
0

Väntar första barnet :)

Hej på er :)

Är en tjej på 19år fyller 20 nu i sommar! Jag och min sambo väntar nu vårt första barn ihop ^^ Den lille väntas komma runt 15 Juni!

Är så glad att vi ska ha barn för de är något jag älskar :) Hoppas verkligen allt kommer gå bra! 

Jag har inte riktigt förstått att jag har ett litet liv inne i magen. en levande varelse..de är helt otroligt och så fantastiskt! Tänk va vi kan skapa :) är de inte så vackert!!? Men nu va jag hos barnmorskan och fick lyssna på de lilla barnet ^^ De va något av de häfftigaste jag vart med om :D^^ Få höra hjärtljuden och hur barnet rör på sig!! Nu inser man verkligen att man har ett barn där inne ^^ Har även känt hur barnet rör på sig ^^ De är rikitgt häfftigt!

Är verkligen glad att jag får va me och uppleva sånt här! Tycker verkligen jättesynd om dom som missar detta pga olika saker. Alla som vill borde få va me om att skapa ett liv!

Va tvugen att berätta detta för är så glad och vill gärna dela med mej av de!

Kram till er alla!

sandra1977
0

känslan när man "fattar" att det är ett litet liv därinne är obeskrivbar!! jag har själv 2 barn så jag förstår precis hur du kännerGladjättegrattis o välkommen hit! kram sandra

AlbaStiffler
0

Håller med, det är helt otroligt att det är ett ufo där inne. Tänk att den dessuotm är en blandning av sig själv och sin älskade karl. Vilken superkombo det blir… hehehe…

det blir ännu härligare när man börjar känna sprattel och sparkar! :-)

werner
0

blir helt förundrad över att två små saker man knappt kan se blir till en 3-4 kgs ca 50centimeter långt barn. helt ofattbart ^^

maddopaddo
0

Ja visst är de helt fantastiskt ^^ helt otroligt hur två människor kan skapa ett litet liv! Och sen hur barnet växer och utvecklas innne i kvinnan :) så jäkla häfftigt alltså!!

Ska snart på ultraljud me ^^ de ska bli så kul att få se den lille jag har i mej!!

werner
0

Det blir nog en ännu häfftigare upplevelse ;)

tezzie
0

Stort grattis och Lycka till :)

*** Kärleken övervinner allt ***

maddopaddo
0

Jo jag tror de me :D 

Tack så mycke:)

Liiza87
0

Stort grattis! :)

Väntar mitt 1:a barn med den 7:e maj :)