*Nyfiken*
Hur gammla var ni när ni fick barn???, säkert en fråga som kommit förr men då var inte jag medlem:S

jag är i vecka sju nu, och blir 23 i december…
ska ha barn i januari och jag är 23.

hej Aicha,när jag fick mitt första barn Ronja, var jag 23,hon var helt oplanerad o pappan o jag hade strulat till o från under ett år,haha inte dom bästa förutsättningarna precis men på nått sätt så lyckdes vi kämpa oss igenom några kämpiga år o överlevde som par..så nu 080904 fick vi vårt andra barn, caspian och nu är jag 31.

Var 22 när vi fick sonen.

#3… En riktig solskens historia.

#2..Grattis och lycka till med det nya lilla livet.

ja visst är det..men periodvis var det riktigt tungt.

Jag var 20 och min man hade en månad kvar tills han skulle bli 20.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Har bf den 28 nov, jag är 21 år min sambo är 22
Jag var 26år när jag blev mamma med 1:an och min sambo var 35år, vi planerar nu andra barnet och då är jag snart 30år.

22 när första kom och är 37 ( 5 månader från 38 ) när nästa kommer.

jag skulle fylla 20 de året mitt första kom de tredje kommer ja fylla 31 då de kommer till världen :D mellersta fick jag 04 :D

Jag hinner precis fylla 21 år och min gubbe fyller dan innan nyår 22 år.

Jag ska ha mitt första barn i Januari och jag är 29 år, min sambo är 28.
Jag har pluggat till lärare under 6 år och sedan har jag velat vänta tills jag får fast jobb och har jobbat ett tag. Men efter efter 2 år av småvikariat och restaurangjobb, utan minsta lilla lärartjänst i sikte så har jag tänkt om. Det känns rätt nu och förhoppningsvis börjar det lossna lite på arbetsmarknaden när det är dags att börja jobba igen efter föräldraledigheten.

17 med sonen och 21 med lill tjejen =)
Jag va 21när min första kom och blir 22 nu när den andra kommer
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/

29år när min första dimper ner.

29 med nr 1 och 32 med nr 2 =)
*** Kärleken övervinner allt ***