Gravid iFokus

Gravid

Etiketterköpsäljbyt
Läst 3982 ggr
tezzie
2008-11-03 21:33
0

Barnvagn

Har ni börjat titta på barnvagn?

Jag har bestämt att vi ska köpa våran nu när det är rea på 08:orna men kan inte riktigt bestämma mig för vilken jag vill ha.

Under vilken kategori hamnar en sån här fråga? Jag efterlyser fler katergorier ;)

*** Kärleken övervinner allt ***

dumuzi
2008-11-03 22:26
0

Vi har köpt en Emmaljunga edge. Men vi har inte fått den än, så jag vet ju inte om jag är nöjd med den. Men jag tror att den blir rätt för oss.
För oss kändes det ok att lägga ganska mycket pengar på vagnen. Jag kommer att gå ut och promenera mycket och därmed använda vagnen mycket. Jag vill också ha en stabil vagn som funkar bra både i stan och på grusvägar.
Inte är det lätt att orientera sig i den djungel som finns av vagnar och andra barnsaker. Det viktigaste är ju att man funderar över vilka behov man har och hur man kommer att använda vagnen. Lycka till och hoppas du hittar rätt vagn :)

Elisabeth-J
2008-11-04 09:01
0

Jag ska titta på kategorierna och fixa fler :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Aicha
2008-11-04 10:40
0

uuuuh…det är mycket att tänka på innan man föder. Jag är bara i vecka 7 och vill redan börja planera och dona, ser så mycket framemot det…men bäst att vänta tills den "osäkra" tiden är över, så inte ngt händer…men vad jag lääängtar! Kan inte tiden gå fortare

lisette
2008-11-04 10:59
0

köpte en duo edge på blocket. tyckte den var kanon! men dock hade jag inte köpt en kombivagn nu. hade istället köpt en vanlig vagn med en mjuklift, det är så kort period man använder liggdelen.

ElinKee
2008-11-04 15:53
0

Köpte en Emmaljunga city cross. Den passar oss och jag tyckte den var snygg. Det är det dyraste inköpet inför bebisen men jag fick precis vad jag eftersökte när jag valde den vagnen. Innan köpte jag en Focus vagn, den skickade jag tillbaka för den passade inte mig eller bilen.

AlbaStiffler
2008-11-04 16:45
0

För mig blir det en Brio Happy, dvs en vagn med mjukt chassi som man kan köra med ute på landet utan att det blir för stötigt. Min rekommendation är att man knatar runt i alla affärer och provgungar innan man köper, för det är verklgien som natt eller dag vilken mjukhet man gillar.

Sen kan man gott köpa på nätet om man så gillar. Själv har vi fått tag på vår nya Brio Happy på www.kopbarnvagn.se för nästan halva priset för 2008 års modell. Kontaktade dem via mail och de ska "fixa fram" det jag vill ha till mig. helt underbart måste jag säga och jag har inget emot att spara några tusen. hehehe…

tezzie
2008-11-04 17:03
0

#4 Precis så tänker jag. Det lutar åt att det blir en med mjuklift =)

*** Kärleken övervinner allt ***