Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1768 ggr
Smex
2008-10-22 19:45
0

veckotecken

tycker det sker något nytt varje vecka med mig. Veckan innan jag misstänkte att jag var gravid så gjorde mina bröst jätte ont. Sen slöt dom och så började mitt underliv klia. Sen slöt det också och då började jag må illa, och nu har det också slutat men förra veckan så skull ejag äta hela tiden och jämt.

Allt som gick att äta åkte ner i min trut. Men nu har det också slutat. Denna vecka så har jag hormonsvängingar. Börjar bara gråta så där och lika snabbt flyger jag i taket och skäller ut allt och alla. Undrar vad som kommer ske nästa vecka?Obestämd

Vet att jag har läst en annan tråd om detta men hittade inte den.

Så hur brukar det vara för er?  Dag för dag eller vecka för vecka som för mig?

AlbaStiffler
2008-10-23 13:22
0

Jag följer den där symtomlistan åxå. Har tyvärr kryssat av nästan varje symtom och krämpa man kan ha känns det som. Det är nästan komiskt (nästan så man gråter) när man veckan innan läser vad för krämpor som vanligtvis kommer denna vecka. Några dagar senare eller tidigare kommer det som ett brev på posten. Ibland undrar man ju om man är hypokondriker, men tyvärr är det inte så lätt… :-( Jäkla unge… *flinar lite* Men alla krämpor är värda besväret när bäbbe är vild och sparkar.

Sen blir man nästan lite arg på folk som inte har en endaste krämpa och knappt förstår en…

Smex
2008-10-23 22:04
0

hehe, tack och lov så är jag omringad med mammor i skolan. Dom säger bara grattis för tre månader framåt då jag klagar på mitt illamående.

Som idag, så bjöd våran lärare på äppelkaka. Jag framme direkt och så hör man bakom sig "Ja en liten bit till den stora och en stor bit till den lilla".

Men som sagt, man kanske skall göra en liten symptonlista =P