Gravid iFokus

Gravid

Etikettförlossningen
Läst 2215 ggr
Lenore
0

Nu är hon här!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 4 september tittade vårt älskade flickebarn ut, vårt ljuvliga lilla mirakel. Hon vägde 2922g och var 47 cm lång trots att hon föddes i vecka 35+4.

Det var verkligen en drömförlossning, allt gick så fort men ändå så bra. Vattnet gick kl 03.10 och hon såg världens ljus kl 05.36 och inte en spricka lämnade hon efter sig. Verkligen en häftig upplevelse som jag redan längtar efter att få göra om!

Telefonkontakt
0

Ojsan, hon hade verkligen brottom ut!

Stort grattis!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

ElinKee
0

Söt som en docka!

Believer
0

Stort grattis!

Vad ska hon heta?

Lenore
0

#3 Vi har inte bestämt oss än. Vi tänkte på Ronja innan hon föddes men nu är vi inte säkra längre. Vi får se vad det blir. :)

fridaas
0

Grattis till sötnosen :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

tezzie
0

Stort grattis till er lilla dotter :)

*** Kärleken övervinner allt ***

Elisabeth-J
0

GRATTIS! Glad ja hon var stor för att födas så tidigt. Jättesöt liten flicka ni har fått och vad skönt att det blev en sån kort och bra förlossning Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kitty
0

grattis!

och även grattis till en bra förlossning. Jag ahde ju en mindre trevligt och drar mig för att tänka tanken på att göra om det. Är därför jäteglad för din skull att allt gick så bra.

Stort grattis.

Fantastiskt fin med tycker jag

ser ut som en Ebba eller Saga på bilden :)

Hoppfull
0

Grattis Grattis! :)

Kanske var dte lite felberäknat?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Lenore
0

Tack så mycket allihop! Glad

#8 Usch, stackars dig. Verkligen tråkigt att du inte fick en jobbig förlossning! Hoppas nästa blir bra om du väljer att skaffa fler barn!
Tack så mycket för namnförslagen! Hon har ännu inte fått något namn och vi börjar känna lite panik för alla går och frågar efter det hela tiden. Lutar åt Ronja men vi är inte helt säkra.

#9 Ja det var säkert felberäknat! Jag gjorde ett vul tidigt i graviditeten och fick bf beräknat till 27 septemer men på rutin-ul ändrades det till 5 oktober men jag tror mer att första beräkningen var mer korrekt.

FerretCrow
0

grattis till söt tösa=)

Lenore
0

Nu har vi äntligen bestämt oss för att flickan ska heta Ronja. Vi kom fram till att det ändå inte fanns något namn fint nog att beskriva henne så Ronja fick gå. :)

Elisabeth-J
0

#12 Det passar henne, hon ser ut som en liten Ronja :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

murderdolls
0

grattis <3