Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1748 ggr
PennyIIXC
0

The big day!

Till idag är jag beräknad!
Någon bebis? Nej.. Inte än. Känns det något? Nej..
Var hos barnmorskan igår, hon klämde o kände på magen, gjorde väldigt ont, och hon sa "Inte undra på det bebisen nästan inte hade någon plats alls!" Alla värden var bra iallfall.
Sen frågade jag om det var normalt att man fick värkar som sen bara dör bort. (Nu har jag ju inga längre, i fredags hade jag med 30minuters mellanrum). Och det var inget konstigt med det, stress och allt möjligt kunde stoppa hela processen. Sen sa jag att slemproppen också hade gått, och det betyder bara att det satt igång. Upp till tio dagar tills det är dags så det var inget konstigt.
Och jag får bada i min jaccutzi hur mycket jag vill sålänge.
Så det är bara för mig att vänta..

Hoppfull
0

Spännande… vi håller tummarna för att det drar igång snart!

Lycka till!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Jossan86
0

Spännande värre =)

Vi har BF imorgon och jag har haft värkar var 15:e minut i flera veckor men som helt plötsligt bara dör ut och kommer tillbaka dagen efter…

Jätte jobbigt..!!

Ninjisen
0

Åh va roligt att det är dags nu… Hoppas du inte går över mer! Håller tummarna för att du får värkar imorgon så du får lill*n i dina armar! Glad

PennyIIXC
0

Ingenting händer här inte..

sandra1977
0

tänker på dig…

LeeLoo
0

#4 nee så trist! Kom ut nu lilla bebben! Önskar dig lycka till & hoppas att det är på G!

Believer
0

Hoppas den kommer snart. Vet hur jobbig väntan är!

Häftigt om dne lille skulle komma idag dock, 080808 =)

MrsHelgesson
0

Jag vet hur jobbigt och frustrerande det är att gå över tiden. Själv har jag gått över med elva dagar och bebisen visar inga tecken på att vilja titta ut heller. Det hade ju varit lustigt om ungen ploppade ut idag men det är försent nu. På måndag ska jag i alla fall till förlossningen för kontroll eftersom det då har gått 14 dagar över tiden. Förhoppningsvis så sätter dem igång mig då Glad