OT Mitt mål efter grav.
Tänkte bara berätta att jag nu har nått mitt mål med viktnedgången efter förlossningen.
Jag ökade väldigt fort i vikt när jag först blev gravid då jag la på mig en hel del fett över lår och rumpa och växte ur mina helt oanvända svindyra jeans. Hade häng på dem när jag köpte dem. Jag kunde tillslut inte ens knäppa dem, ökade ca 15-20 cm över rumpan under grav.
Nu idag så har jag kommit i jeansen! Provade första gången för en vecka sedan, när jag kom hem från BB, och då passade de inte. Provade för någon dag sedan och då var det lite kvar. Och nu så fick jag igen dem!
11 dagar efter förlossningen så nådde jag målet och jag har inte ens gjort någonting. Antal kilon jag tappat har jag ingen aning om, jag äger ingen våg. Fixar bild sen.
Ville bara berätta då jag är så glad. Har alltid haft svårt att gå ner i vikt. 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Fan va kul!!
Att du gick ner allt så fort är ju kanon….. Utan träning eller nått :)
Hoppas det fortsätter så 
Peppande =) 11 dagar var inte illa!

Jag förväntar mig inte att det försvinner mer av sig själv, men målet är att inom ett år så ska byxorna sitta lika fint och pösigt som innan. Synd att det är för varmt för jeans, har ju saknat dem som tusan :P

Guud vad häftigt! Grattis!!!
För mig har det inte fungerat alls efter mina grav. Det har tagit år innan jag med mycket stor möda kunnat gå ner… och nu efter den sista grav (för åtta år sedan) så går det inte att gå ner.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
härligt, grattis :)
jag har också gått ner det mesta efter gravidteten. Även jag köpte ett par svindyra jeans precis innan jag blev gravid ( svarta tajta stuprörsjenas) dom går nästan att knäppa nu :)
jag har satt att i början av oktober ska jag fokusera på vikten ( då har det gått månader). .
hoppas jag med går ner snabbt…har lagt på mig 25 kilo nu :( men hoppas i alla fall få behålla 10 av de 25 då jag var alldelles för smal innan!
då slipper jag åka upp och dra med dig på gymet då :)?
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus
Vad roligt att det har gått så snabbt för dig! Jag har själv inte gått upp så mycket (6,5 kg i vecka 31) men jag märker att jag har blivit aningen större om lår och rumpa och hoppas att det kommer att försvinna fort (och förhoppningsvis av sig själv) efter förlossningen då jag verkligen hatar att träna. :P Hoppas på att få lika mycket tur som du har!

NU ha rjag vägtmig. Hör och häpna - jag har bara tappat 7 kilo inkl Elva på 4 kg! Blev riktigt besviken en stund. en sen så kom jag att tänka på att det är viktigare med antal cm än kilon. :)
#8 Ja, va inte så fixerad vid hur många kilo du har tappat eller väger. Det viktiga är att man trivs med sin kropp. Glädj dig åt att du kommer i dina fina byxor. :)