BH-storlek?
jag har hittils under mina 24 veckor graviditet gått från en liten B-kupa till en dubbel D, min pojkvän är hur lycklig som helst, dock känner jag inte samma sak.
Hur mycket har era växt?

Jag har gått från B till C än så länge, få se hur det blir efter förlossningen.

jag har gått från Liten a till stor b

Du vill inte veta hur "kul" det är att gå i DD inna grav. Jag gick i runt 75D innan grav, och tack vare att utbudet över C till et bra pris inte existerar så bra så har jag nu 85D.
Jag ser verkligen inte fram emot att leta ammningsBH. De jag har skummat över slutar vid liten D… Vågar inte titta för att bli besviken
(ska försöka att få göra förminskning, lider av psykiska och fysiska besvär)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#3 minskning kan du tyvärr inte göra fören efter gravven är över

#4 självklart efter grav, jag kan det där mycket väl. Min syster har gjort förmiskning så jag vet hur snygga ärr man får, men det är det värt

#5 ja jag eser hellre snygga är än att man får enormt stora ryggproblem med mera

#6 precis. Jag har redan problem med att bh.banden skär in och ryggen börjar värka lite (ett år har det varit så minst) och nacken och axlarna drar sig frammåt.. Jag lider verkligen.. De ska fan bort när ammningen är klar, om jag ska ska betala själv :(

#7 kompisen min har samma problem och ända sedan hon gick i 7:an har do skickat remisser men läkarna har bara nekat men nu händer det äntligen något för henne

#8 okej.. jag får nog gra som min syster fick göra när hon var 17, en privatklinik och betala allt själv…

#9 nej min kompis får gratis genom sjukhuset

Rekommenderar att ni besöker en riktig "tant-bh"-affär. Där får man tag i stora storlekar. Finns både raffiga och "fula" bHar på såna affäerer men fördelen är att alla är sköna och i rätt storlek. Dock kostar de kanske lite mer än en H&M-bh. men väl värt komforten! :)
#11 jag gick in på en sån butik, tycker bh är det jobbigaste och obehaligaste klädesplagget som finns! banden rammlar av axlen för jag kan inte ha det för åtsatt och varmt, svettigt och obekvämt. Jag gick till en affär där jag fick hjälp , jag hade innan 80B och med hjälp av henne kom vi fram till att jag ska ha 80 D , därav mina besvär förmodligen. Så jag rekomenderar dt! däremot kostar det plånboken också =/

#11 det hjälper tyvärr inte mot ryggproblemen och tyngden.. Mina ska bort :(
Jag undrar en sak. Jag har storlek 75 H Naturliga.
Kommer dom växa oerhört mycker under graviditeten? För isåfall får jag nog köpa 2 fallskärmar =P
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

#14 jag har gått halva tiden och jag har inte fått mycket större, bara lite grann så jag var tvungen att byta upp mig en storlek knapt. Så det är inte säkert, men ganska troligt att de kan växa en del
Jag har minituttar i vanliga fall och de har inte heller växt märkvärt någon av graviditeterna.
Dock vet jag av erfarenhet att på tredje dagen efter förlossningen kommer det genom ett trollslag sitta två rejäla meloner där, ett par storlekar större än vanligt.
Fick tipset av min bm, då för 13 år sedan, att inte köpa mer än en storlek större på bh´n då tuttarna krymper igen efter någon vecka.
Det har stämt på mig än så länge…önskar dock att jag fick behålla jättetuttarna efteråt*suck*
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.
#16 Håller med dig, visst ville man att "bomberna" skulle vara kvar, men mina ser mest ut som ett par torra taxöron efter 3 barn tyvärr!

#16 jag var inte så glada över de tutorna, men sambon var…
;)

#18 hehe det är samma här =P

Jag är i v. 20 och har gått från en normal b, till en d. ;(
Med en stor besvikelse.

ja här startade boobsen att läcka idag =(

#21 vad jobbigt!
Mina läckte som fan på smekmånden nu.. Inge roligt när man upptäckte under en kärleksakt att det runnit en hel rand.. Man känner sig som en ko! Haha :P

#22 hehe jo ko är det inte här är det mjölkmaskin killen säger eller så brukar han ta i och skaka ena tutten och säga gör jag milkshake till bebisen=P

#23 haha, uscha. Min vill inte ens ta på mina bröst längre.. Han tycker att det är läskigt säger han, men jag tror snarare på äckligt. Jag själv tycker att det är äckligt att det kommer grejs ur mina bröst. BLÄ! :P

#24 det tycker inte min kille han är lite less bara att han inte kan leka med dom då vi har mysigt i sovrummet på samma sätt som tidigare för han tror att det smakar äckligt hihi

Fjuh, mina bröst växer så det knakar känns det som. Har en D-kupa som normalt och börjar bli rädd att de kommer öka en del då de redan börjat fast jag är så tidigt i graviditeten. Måste köpa nya BH:ar redan.
Har någon tips på bra Graviditets-bh-ar och vart man kan få tag på dem?
Hörde något om förstoringsbara BH-ar, dvs som man kan ställa om så att de passar under hela graviditeten (och efter?). Måste alltså vara en behaglig BH, gärna utan byglar och med breda band.

#26 Kolla Carriwell, dom ska ha jättebra har jag hört.

#27> Skitbra BHar såg de ut att ha.
Demo av dem finns på www.carriwell.se
och de kan köpas på:
Lilla Mirakel
www.lillamirakel.se
4mom
www.4mom.se
Stellaris
www.stellaris.se
Pepplon.se
www.pepplon.se
Mimmis