Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 3273 ggr
Anneliiw
2008-06-01 14:17
0

Orolig

Hej!  Skrev i vintras tror jag att det va. Och frågade om tips för (slöa spermier). Det har gått en tid och vi har lagt det här med barn på hyllan. Nu så i veckan började jag må illa och känna mig konstig och fick för mig att köpa ett test och det visade att jag är gravid. Lite snopet, men är jätteglada båda. Men nu börja ja oroa mig för allt i stället. Kommer jag klara av att vara mamma och dylikt. Är det normalt att man känner oro?

ElinKee
2008-06-01 15:18
0

Min noja för idag är att jag kommer få ett barn som inte tycker om mig. Jag oroade mig en massa för olika saker sen jag fick veta att jag var gravid, först för graviditeten och sen för hur det ska bli när barnet kommer. Så jag pratade med min mamma och sa till henne att jag måste bryta det på något sätt för annars kommer jag oroa mig hela mitt liv. Mamma bara log och sa, Men lilla gumman, det har ju bara börjat. Det är så det är att vara förälder, man går alltid och oroar sig för sitt barn!

Wait
2008-06-02 09:23
0

Jag är orolig för massa.. att barnet int mår bra i magen..

igår var jag på en första hjälpen kurs- min frågor var i stil med - hur gör man heimlich manöver på en gravid kvinna?

Jag tänker bara för gravida- sånt har jag aldrig tänkt förut- och mammor är något mer än en vanlig människa. Känns helt nytt. Klart man blir lite ängslig då.

Zahara
2008-06-03 10:54
0

tror nog att alla oroar sig emr eller mindre för allt som kan hända,  gör som jag, bombadera din BM med frågor :) Har en så snäll BM som glatt tar sig tid och svarar på alla mina dumma frågor :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Anneliiw
2008-06-03 16:08
0

Va på första beöket igår. har en toppen BM. Så det känns skönt. Har dock blivit sjukskriven 2 veckor pga av att ja mår så illa och har yrsel.