Hemsk tråd, bortplockad?
Såg en hemsk tråd mot abort förut, blev den bortplockad?

Vad var det för tråd? När var den skriven?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Det var tidigare ikväll.
Den innehäll en länk till en sida som skulle få en att vara emot abort fattade jag det som.. en sida med bilder på aborterade foster och argument mot att man får göra abort. Det var en hemsk sida så jag läste inte allt utan bara stängde ner.

Det var en tråd med väldigt hemska bilder på aborter. Användaren kom in som medlem, la ut en tråd här och på andra sajter och gick sen ur som medlem direkt. Dessa länkar med groteska bilder tycker inte jag är smakligt eller ok att publiceras här. När dessutom en användare går ur iFokus direkt efteråt så verkar det väldigt skumt.
Därför valde jag att ta bort den.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Okej, låter inte trevligt.. Missar ingenting som händer här så jag undrade om jag hade missat något den här gången, och dehade jag tydligen.. men vad bra att den togs bort
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#3 Bra gjort! Det var verkligen en hemsk tråd.

Jag klickade mig in på sidan beredd bara på information, men möttes av en grotesk bild av ett foster i vecka 7+ någonting. Och precis den veckan gjorde jag abort i, gissa hur dåligt jag började må, fick jordens ångest och ville bara spola tillbaks tiden till då jag var 14 och inte göra abort.
Jag har oxå gjort en abort för många år sedan, men blev mer arg på att den här personen försökte få oss som en gång har gjort en abort att tvivla på att de beslut vi då fattade var fel. Vet att det jag gjorde var rätt för mig just då, men vill inte se på de här bilderna för det. Usch!!