31 dagar kvar!
det känns som att det börjar närma sig förlossningen lite nu *nervös* .. är fortfarande övertygad om att han kommer ut innan den utsatta dagen, men bara för att jäklas så blir han väl därinne ett par veckor till.. usch.. Bm räknade ju ut att han lär väga runt 4 kg på BF dagen.. så går jag över blir det en riktigt tungis!
jag som absolut inte ville ha en sådan tung bebis som min lillasyster var (4,7kg!!)
men jag måste bara säga att jag älskar att vara gravid! har inte haft några problem alls förutom nästäppa sen första dagen.. nu är jag mest trött & har sömnproblem, sömnproblem har jag alltid haft, men nu är det värre än vanligt.. en fördel när bebben kommer visserligen.. är van att vara uppe både tidig morgon & mitt i nätterna ett antal ggr *S*

hua känner med dig. har inte heller haft direkta problem men nu är jag otymplig och har vatten i lederna dygnet runt med mera. jag har bara 20dagar kvar till beräknad BF. men då är min bebis för liten och har för lite vatten så dom kanske kör igång mig vilken dag som hellst ska kolla mer tester imorgon på sjukhuset och det känns nervöst om dom kör igång mig. känns lite som att ne hallå det är 3veckor kvar är inte beredd att bli mamma imorgon =P

Sista tiden kan kännas tung och dagarna går sakta, jag väntar med spänning och nyfikenhet på era små godingar :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#2 ja dom går ruskigt sakta. men idag fick jag ihop spjälsängen och har gjort den klar med mobil och allt så nu är det bara lillen som saknas och gud vad fint det blev med sängen. började till och med grina=)

Hoppas dina känningar blir sanna! För min del var jag övertygat att det skulle gå över men så fel man hade, lilltjejen tittade ut 11 dagar innan bf.
Det är inte lätt att veta när dom behagar titta ut 
Lycka till!

jag skulle gärna trycka ut den nu, helst igår. börjar bli tungt, sover dåligt, har foglossningar, etc etc.
hoppas denna är lika skötsam som sina bröder, och kommer 2 veckor innan beräknat, så då har jag bara drygt en vecka kvar… vill definitivt inte gå över tiden..

här är en till som räknar ner ^^ jag har 19 dagar kvar tills min lilla flicka ska komma. dom räknade ut att hon skulle väga ca 3300 så får se hur väl det stämmer ;)

Oj det blir några bebisar här inom kort, vad roligt! :)
Väntar med stor nyfikenhet ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
ååå vad spännande att vi är några som kan följas åt lite grann iallafall!! vissa dagar är jag lite nervös nu, men för det mesta känns det lugnt..
hur känner ni andra inför förlossningen?

LÄNGTAR!
24 dagar kvar! ;)
http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b82576.html om någon skulle vara nyfiken ;)
jag längtar faktiskt :)
jag är inte rädd, inte alls. . och sedan är jag så nyfiken på vem det är som ligger i min mage så jag vill inte vänta länge till
jag längtar mer och mer ju närmare vi kommer :) min mage har sjunkit ner rejält och det känns en hel del annorlunda därinne nu.. mkt ont både här och var.. så det märks att den stora dagen kryper närmare och närmare :)