Gravid iFokus

Gravid

Etiketterköpsäljbyt
Läst 1918 ggr
Telefonkontakt
0

Tips till byxorna

Vet inte om ni känner till den här smarta saken. Har ingen själv, men ska införskaffas snart Glad

http://www.amvina.se/fertilemind/default.aspx 

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

FerretCrow
0

det där måste jag införskaffa=) undrar vad dom kostar cirka pris

DG
0

#1 Hos Babyland kostar den 248r
Klicka på vänstra sidan där det står "Var kan jag köpa?" så kommer du tll en sida där du fyller in ditt postnummer så får du närmaster återförsäljare till dig :)

FerretCrow
0

#2 ja närmaste butik frå jag ju fram men inte vad den kostar där tyvärr=/ men då vet jag ju iaf ett cirka pris. tack tack

Telefonkontakt
0

Jag ska också köpa när j

ag får lön. då kan jag ju ha kjolar igen om min rumpa inte blivit allt för stor :P

Telefonkontakt
0

Om min man kommer hem idag innan babyproffsen är stängt så ska jag köpa sådan idag :)

LeeLoo
0

#5 har du köpt ännu?

Lenore
0

Smart grej! Ful som stryk dock. :P Men kommer nog snart att behöva för alla mammabyxor är för stora över höfterna och rumpan (så går det när man bara är 148cm kort), men kan inte knäppa knappen eller dra upp gylfen i byxorna på mina egna byxor. *suck*

AlbaStiffler
0

hehe, dundersmart. men det skulle vara kul att höra om nån tycker att den funkar?

Telefonkontakt
0

#6 nej.. Vi fick bar ain en lön den här månaden, så det blev inget.. :(

Linn
0

Mamma hade sådana till sina byxor. Det blev knöligt men hon slapp köpa massa mamma-byxor. Det blev en liten sladdis så hon ville inte köpa på sig massa mamma kläder när hon inte ska ha fler barn. Men som sagt, knöligt men de fyller sin funktion.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus