slempropp???
kände ni lite mens smärtor eller typ sammandragningar då eran slempropp gick?
och hur såg det ut?
för jag har haft lite svag smärta under hela dagen och nu kom det ut lite vit/grå seg slemmigt flytning. men det var för segt för att vara vanlig flytning tycker jag.
kan det vara slemmis proppen som börjar släppa?
tack på förhand för svar =)

hehe japp. alltid var det slemproppen. hela proppen släppte runt 22:05 nu ikväll. nu är jag ruskigt nervös och det blir nog ingen bra sömn inatt

men den kan ju släppa typ två v innan förlossningen med… ;)

#2 jo min styvsysters släppte två månader innan. och när jag kom släppte den två dagar innan jag ville komma ut så det kan vara så olika

man ska väl inte bada efter slemmisen gått har jag för mig. så tänk på det bara :D
jag märkte inte ens om min gått, men å andra sidan så kom han ganska oplanerat tre v för tidigt.

#4 ja jag är ju i vecka 37+1 nu. jag har hört att varma bad eller dusch kan lindra sammandragningarna. men då håller jag mig till dusch så jag märker om vattnet börjar. ska ta en snabb dusch nu slemmet är ju inte allt för mysigt så jag vill tvätta av mig nu.
#4 så går det när amn klättrar på stolar i stallet Lisette! :P
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

har haft tankarna hos dig idag. vad händer?
#6 hävdar ff att den attackerade mig!

ingen bebis bara äckligt jobbiga sammandragningar. har inte fått någon sömn nu på två dagar=( bara grinar för det gör så ont