känner mig ensam..
Vill bara skriva av mig lite så orkar ni inte behöver ni inte läsa :)
Jaha är nu i v 21 och är sjukskriven pga en massa olika saker, detta har gjort att jag tyvärr inte kan rida mina hästar längre, storleken på mig nu gör att jag inte kommer i mitt mc ställ så jag kan inte åka med sambon längre. Ovanpå allt detta har min bästa vän flyttat 25 mil här i från och mina andra vänner bor en bra bit bor de med. Så min vardag består av att jag tar ut in och mockar till minna hästar timmarna där imellan väntar jag på att klockan ska gå så jag kan få gå och lägga mig så tiden ska försvinna lite. Sitter hemma själv hela dagarna medans sambon är ute på äventyr, nu e han ute och kör mc och jag blev inte ens tillfrågad om jag ville följa me (han vet inte att stället krympt:/) Känner mig bortglömd och ensam nu, allt blir ju bara så tråkigt när man bara går här hemma och drar…inget är roligt kan inte ens hitta energin till och vika den rena tvätten :/ Fler än jag som känner så?
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

Jag känner mig också ensam. Jag jobbar som timvikarie och det är ganska tort på vikariat..
Min man jobbar 7 dagar i veckan och kommer hem jättesent.. Så vi träffas inte så mycket och jag har inte några vänner där jag bor..
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Projekt… skapa er små projekt… ta er ut, gå på stan, sitt på ett fik. även om man är ensam ger det kanske mer än om man bara sitter hemma och ugglar. Gå på en kvällskurs i akvarellmålning eller vad 17 som helst? Men ett projekt ska vara ett projekt som gör att man känner sig något meningsfull, kan ju vara så enkelt som att baka bullar åxå! :)
Om inte annat så har ni snart en livskamrat som pluppar ut rätt snart, då blir ni inte ensamma! :)
#1 synd att vi bor så långt i från varandra! :(

tyvärr känner jag igen mig mycket i det du skriver. jag fick sluta rida redan i vecka 16 och fick då he bort min foder häst då det kändes fel att han bara skulle få stå pågrund av mig=( sedan åkte jag ju även då på foglossningar och få inte ens gå på promenader så allt för långa prommissar med illrarna blir det inte men försöker iaf vara ute med dom så mycket som möjligt. men som sagt sedan jobbar alla här hemma så från 4 på morgonen till 5-6 på kvällen är jag helt själv=( och sen är jag ganska nyinflyttad i kommunen så jag känner inte så många heller dom jag känner jobbar oxå hela dagarna.

#0 när jag slutar tidigt får du gärna komma hit här på fika :D
samma här.. även fast jag bott här ett tag nu så har jag ändå inga riktiga vänner här :/ vore kul att umgås med någon mer som är gravid..

#6 vart bor du då?
Jag är också rätt ensam då jag ju -är sjukskriven 100 >% och sambon jobbar på en hel del. Jag har dock dragit igång (via Familjeliv.se) en tråd där vi är ett gäng blivande mammor härifrån, så vi träffas och äter lunch och fikar och umgås! Och nu undrar jag varför jag inte gjort de tidigare ;)
#7 Jag bor i Nora, 2 mil ifrån örebro..
#5 det tycker jag absolut låter som en bra ide! ska ju lämna sakerna till dig med ju :o om du fortfarande är i behov av dem :)

jejjemen det är jag.. bara att höra av dig! =)