Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 2179 ggr
Luckystar
0

Mensvärk?

Vet inte om det är rätt forum att skriva i men ville höra om någon kan veta vad det kan bero på..

Jag är orolig nu att jag kanske är gravid. Jar har mensvärk utan mens och min mens som jag har räknat skulle ha kommit i tisdags. Vet inte riktigt hur min menscykel är för jag slutade med mina p-piller i januari och har bara haft mens en gång sen dess och den kom väl som den skulle tror jag.

Sen förra lördagen gjorde jag ett gravtest som visade negativt men jag blir nu orolig att jag är gravid ändå för jag läste att man kunde ha mensvärk i början. Men om jag är gravid så skulle jag ha blivit det den här veckan eller? Tycker det låter konstigt att jag skulle få mensvärk och allt så fort… kan det stämma eller vad tror ni att det är de?

FerretCrow
0

du kan även ha vare gravid då du gjorde testet för en vecka sedan oftast visar det inte sig på testen säkert fören efter några veckor. jag tog ca 7 gravvtest när jag var i vecka 5 och alla visade negativt men med ultraljud på sjukhuset kunde dom se bebisen i vecka 6. så det är väldit olika. tipset är att vända dig till ungdomsmottagningen/mödrarvården

Luckystar
0

okej.. usch jag blir så orolig.. :/

kom även på att jag har gjort ett till test ca 2v före det jag gjorde sist.. men det kanske inte har någon betydelse..