Imorgon är det dax!
Äntligen är det dax för UL! känns som att man fått vänta en hel evighet för denna dag! Vill ju se bebis och ha bevis för att där faktist finns något i min stora mage och inte bara e så att man blivit tjock ;) Sen vill jag ju veta vad det blir ju!
inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat
medarbetare på scrapbooking.ifokus

åh vad avundsjuk jag blir ;)
själv ska man "bara" på inskrivning imorgon…

Va spännande =)
Vi ska också på UL imorgon, fast det blir vårat andra, men det känns ändå lite pirrigt =)

Va roligt!
Själv ska jag på UL på torsdag för tredje och hoppningsvis sista gången.
fick massa bilder 6 st! och sen fick vi veta att det blir en flicka!!!

#4 Va roligt! Grattis :)

vad roligt grattis men kom ihåg att det dom ser på skärmen när det gäller könet kan vara fel

Grattis =)
Det blir en lillasyster för oss med…
#6 ja men hon var säker! En BM som varit med länge och det visade ganska så tydligt när hon tog en bild i genomsnitt!
vi lyckades till och med se när hon drack av fostervattnet! man såg hur det "flöt" nr i munn och hals ppå henne :)

#8 ja men detta sa våran bm oxå men det kan vara allt från navelsträng eller vad som hellst som kan luras. enda säkra testet är fostervatten har jag hört från flera olika bm

#8 Jag har en kompis som gjorde könsultraljud och det sa att det var en flicka, tror du inte att det var en pojk som kom ut? ;)
Ingen UL är säkert med könsbestämmning oavsätt hur erfaren den som undersöker är ;)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Va hemskt, då kanske man har inrett ett rum eller köpt en hel garderob kläder O.o

#11 jo därför ska man inse att det inte är helt säkert med dessa saker. visst många får säkert det som sägs men man ska bereda sig på att dom kan ha fel och det är ju mänskligt oxå. därför finns det vissa kliniker som vägrar berätta vad dom tycker det ser ut att vara för kön
Det kan även visa fell fast man har tagit provet från fostervattnet. Om barnet är sjukt så kunde det tydligen bli så. Det sa i allfall läkarna till mig när jag väntade på mitt första barn.

#13 japp fostervattens test tar man ju mest bara om man tror att bebisen har olika sjukdommar eller liknande. men det är det säkraste testet när det gäller att veta kön men inte heller det är 100% säkert
strunt samma vi kör på tös! :)