Gravid?
Min pojkvän hade en kompis i sin klass som blev med barn hon käka p-piller och fick sin mens o allt var som vanligt tills att magen börja växa.
Nu har min kille blivit orolig ifall jag är med barn jag har haft problem med mensen vill inte försvinna allt för ofta illamående, ont i huvud o även mage.. Hur vanligt är detta?
Köp ett grav-test eller ring Mvc för provtagning.
Det är det enda sättet att få veta säkert…nu…
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Smart;)

ja lättast är att kolla. för som sagt det du beskriver hade jag i två års tid och det var inget farligt och jag var heller inte gravid.

#3 hur hade du det i 2år?

ja jag hade ingen mens alls på två år och hade ont i magen precis som mensvärk och illamående.

okok… men min mens har strulat på det viset att den inte vill gå över:/
Om du har mera blödningar än vanligt tror jag inte att du är gravid, men bästa är ändå att kolla det.

#7 jo tack:P

jo precis då kan det vara att dina hormoner har fått fatt bara. har du satt in p stav nyligen?

nej det har jag inte har ätit p-piller ett tag.. men tror att det är på väg att bli bra har lugnat ner sig lite nu iaf

okej för efter jag satt in pstav så hade jag mens i 1 år och 7 månader för då blev mina hormoner fel pågrund av den stora rubbningen i dom av p staven

Ok lät inge vidae roligt:/

nej tyvärr var det inte det heller