4mom!!
jag vill bara rekomendera internetbutiken
väldigt snabb leverans och dom byxorna jag köpte sitter superbekvämt och jättebra. Så till er som letar byxor, gå in där och kika :)

men hua vad dyrt det var

600kr för ett par mysbyxor aldrig säger ju jag
fast nu köpte ju jag jeansen för 250 och det tycker inte jag var dyrt…

Jag tycker att allt var billigt utom just de där mysbyxorna. Ska beställas lite när jag får pengar :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
som sagt, rekomenderar starkt.. och nu är ju jenasen i stretch poch jag avr rädd att byxorna skulel bli pösiga, men icke..stiter lika bra hela tiden..

#5 ja men det är ju kanon=) skulle vilja ha tag i ett par lite finare byxor eller vad man ska säga. har ju en massa mysbyxor man har hemma men ska texempel på en fest till helgen och då vill man ju ha något finare. än ett bar vita eller rosa mysbyxor=)
precis, vet vad dumenar. Jag är ganska mån om hut jag klär mig i vanliga fall och jag VÄGRAR mjukisbyxor konstant och överallt.. så jag är tokkär i den sidan
kolla även in
wwww.klaeder.nu
och klicka på mammakläder
finns massor av bra sajter.. flera är dock överprisdyra..men vill man ha tag på lite vanliga linnen sov finns det en hel del att välja på :)

#7 jag har inga problem att åka och handla i mysbyxor på affären inte nu när jag är gravid men då man ska på något viktigt möte eller en fest så vill man ju vaar lite finare. så jag ska se om det finns något par i garderoben jag fortfarande kan ha på mig. svårt att hinna få något man beställer innan lördag=/