Pernilla??
hur har allt gått med förlossning och bebis??? Har jag missat dig här inne?? JAg hoppas verkligen allt gått bra och att du sitter och myser med din lille/a nu…..

#0 Läs här - Kär! :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Oh, det har gått bra men tiden går så fort och omställningen är GIGANTISK. Vi gick över tiden prick två veckor. Tycker vi hade en fin förlossning, kruxet var bara att jag hade så många dygn av förvärkar att jag var rejält trött när förlossningen väl var igång, så det fick bli hjälp med sugklocka på slutet. Det tyckte jag iofs var helt okej - vid det laget ville man ju bara få ut bebisen! Annars tyckte jag det var jätteskönt med profylaxandningen, den och lustgasen räckte faktiskt för mig, lite till min egen förvåning. (Ni som går i väntans tider härinne, jag rekommenderar verkligen att gå en profylaxkurs!)
Men nu är Meja här och jag förundras varje dag över hur fort hon växer, att hon redan (4 veckor) är starkare i nacken och gör andra läten än i början… senaste favoritljudet är "Goo!" som får henne att låta som en liten duva ungefär.
Bifogar en bild av underverket som just ligger på sin fars arm och har hicka för tusende gången.
Kram//P

Åhh…vad roligt Pernilla!!! GRATTIS till den fina tösen!!!!
…skönt att allt gick bra!!! Ska ta lite nya kort på min tös och sätta in här sen så får vi se om ni tycker hon har växt…;)
halledudanedå vilken liten sötis!
8 veckor kvar för mig innan jag får se hickningar live (jag känner dem redan!)