Nidblödning?
Jag upptäckte en flytning med en liten ljusbrun/ljusröd blodstrimma i trosan igår. Ingen mens kom efteråt. Kan det ha varit nidblödning?
#0: Var i cykeln är du?
#2: Man kan ha små blödningar när man är gravid. Att få nid och positivt test samma dag låter dock inte troligt då hormonerna inte hunnit upp i mätbara nivåer i urin, samma dag som ägget implanteras. Så gissar mer på nån annan blödning
Grattis! 🥳 kanske tog det litet tag för blodet att vandra fram så den blev synlig 🤷♀️ Läst om de som fått positiv test åtminstone dagen efter blödning.
#4: Jag kanske formulerade mig lite otydligt. Jag fick blödningen igår och tog testet idag.
#3: Okej jag förstår. Min kille och jag hade sex ett par dagar innan den blödningen. Kan det ha varit orsaken? Jag har läst att man kan få små blödningar efter sex när man är gravid.
Tror du att det låter som att jag är gravid utifrån det jag skrev? Jag får aldrig mellanblödningar annars och min mens är regelbunden.
- Redigerat 2025-02-01 17:31 av Hejsanhoppsan123321
#7: Hmm lite åt det ljusbruna/rostfärgade hållet. Bara en tunn strimma.
#8: Okej! Fortsätter testen att öka och blödningen inte återkommer så ska nog allt gå bra 👍
Har du varit gravid förut
#9: Tack så mycket för svar. Nej, första gången så det är väldigt spännande!
#9: Jag fick ännu en pytte-stänkblödning i eftermiddag men det var brunaktigt igen och upphörde direkt. Borde jag vara orolig?
#11: Det är tyvärr helt omöjligt att säga. Blödning kan var helt normalt , men också inte.
Så länge det är lite och inte liknar mensblödning OCH testen ökar som de ska så skulle jag inte oroa mig allt för mycket 🙏
#12: Okej, tack så mkt för svar. Ja, det var inte alls mycket. Ska fortsätta testa mig och se hur det utvecklar sig.
#14: På vilken dag i cykeln är du? När är BIM?
#15: cykeldag 29 BIM var igår ❤️
#16: Ok ja men gravid är du 🙂
Hoppas den stannar
#17: Ja jag tog ett digitalt (läskigt) som visade gravid 1-2 så nu känns det mera på riktigt
#18: Mjo det förstod man att det skulle göra eftersom du fått svagt positivt på CB early 🙂