Missfall?
Hej. I väntan på att få prata med barnmorskan imorgon så skulle jag vilja ha er hjälp.
Jag fick min mens som vanligt – eller det var vad jag trodde. Jag blev misstänksam när den bara varade i 3–4 dagar. Jag blödde inte så mycket, men vissa dagar hade jag rikliga blödningar med färskt blod, koagulerat blod och några klumpar. Nu har blödningarna avtagit helt, och jag har mest rosa/bruna flytningar. Jag har inte haft någon smärta alls under tiden jag blött.
Jag tog ett test igår som visade positivt, och idag tog jag ett till som visade ett ännu starkare resultat. Min fråga är: Kan det ha varit ett missfall, eller är jag fortfarande gravid?"
Här är bilderna.
Översta är från igår och nedersta är idag på morgonen. Båda är morgonurin.
Jag har inga symtom alls. Har inte haft.
Har även tagit ett digitalt igår som var positivt.
- Redigerat 2024-12-01 13:54 av Cireea
Långt ifrån alla blödningar innebär ett missfall, så det är fullt möjligt att du fortfarande är gravid.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Svårt att veta, är tyvärr bara att vänta och se❤️
Håller tummarna!🤞
Håller tummarna att allt är som det ska 🙏 Du kan fortfarande vara gravid, men var uppmärksam på om du får ont, så det inte är utomhavandeskap.
Det är vanligt att inte ha några symtom de första veckorna eller väldigt lätta, så skulle inte oroa mig över det. Min graviditet med mitt första barn kände jag mig knappt gravid på hela tiden 🙂
Det är nog missfall 💔 Testen är svagare idag och jag har börjat få kramper men fortfarande inga blödningar. Bara blodblandande flytningar. 😖
Har redan haft en blödning. Kan de vara så att de rester kvar i kroppen?
#4: så tråkigt 😔 de flesta gånger löser kroppen själv att få ut det, speciellt om det sker tidigt. Men var uppmärksam så du inte får ont på ena sidan ❤️