Gravid iFokus

Gravid

Läst 343 ggr
emeliiiiieee
0

Vågar man testa?

Är helt ny i den här världen men har försökt i några månader. Den här månaden skulle min mens ha kommit idag, fortfarande inte kommit ännu men har vita tjocka flytningar(vilket jag inte brukar ha innan mens). Har inte ont i brösten alls vilket jag ALLTID har en vecka innan. Har däremot lite smått mensvärk men inget som jag brukar ha. Vågar man ta ett test eller ska man vänta och se om den dyker upp? Är somsagt helt ny på det här och vet inte om jag överanalyserar allt eller inte.

Anonym
0

#0: Det är väl bara ett testa 🙂Finns inget ska eller inte ska

Anon123
0

TESTA! 😅

Anonym
0

Kom mensen?

emeliiiiieee
0

Mensen är fortfarande sen. Har sjuk molvärk och hugg i ena äggstocken men negativa tester 🤷🏻‍♀️

emeliiiiieee
0

Testade idag med rfsus stickor. Är 2 streck efter testtiden gått ut, varav ena svagt(vet att det är ogiltigt då men det låg framme ännu). Så jag väntar ett tag till och ser då om antingen mensen dyker upp eller om testerna blir positiva 🤷🏻‍♀️

Anon123
0

Köp ett ultratidigt digitalt =) Och lägg upp testen här så kan vi "tolka" om du vill.

emeliiiiieee
0

Ska göra det imorgon! :)

Anon123
0

#7: Lycka till!! 🥰

emeliiiiieee
0

Ultratidiga test visar även dom negativt

emeliiiiieee
0

Fick ett gynbesök pga extrema smärtor i magen. Det var ingen graviditet så nu kan jag sluta testa och invänta mensen bara.

Anon123
0

Tråkigt! Vad berodde smärtorna på då?

Anonym
0

#10: oj varför så ont och ingen mens?

emeliiiiieee
0

Mensen vet jag fortfarande inte varför den inte kommit men smärtan trodde dom berodde på uvi då urinproverna visar på det…

Anonym
0

#13: ok
Du kan haft sen ÄL eller ingen ÄL alls

Jobbigt med UVI