Gravid iFokus

Gravid

Läst 308 ggr
Socker123
0

Stegring

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej!

Behöver bolla lite, är inte detta en liten stegring för att vara 1 vecka mellan testtillfällena?

Är så orolig för missfall

[Scillalilla]
0

#0: Det är supersvårt att säga, olika test har olika mycket färg, behöver inte ens vara samma mängd på samma märkes olika test. Det har ju blivit tydligare på en vecka åtminstone 🥰 Det enda som ger säkert svar på hcg utvecklingen är att göra blodprov, enkelt att få tid för privat ☺️

Anonym
Anonym
0

#0: Är du efter BIM?

Socker123
0

Ja, jag skulle haft mens i helgen

Anonym
Anonym
0

#3: Okej , vet inget om dessa test men generellt kanske det brusar vara lite starkare flera dagar efter bim

Men.. så länge det successivt ökar så är det positivt iaf!

Socker123
0

Har en magkänsla att det är utomkvedshavandeskap/ma :/

Anonym
Anonym
0

#5: Varför ? Tecken ?

Socker123
0

Har (svag) mensvärk till och från, hcg verkar stiga långsamt. Inga symptom alls. Enda som ger mig lite hopp är att jag inte blöder ännu…

hajoh
0

Exakt sådär var det för mig med dottern men sen blev kräktes jag oavbrutet i flera månader så jag säger bara njut så länge symptomfriheten varar 🤣 Förstår dock själv att det är svårt för jag var likadan. Tog två år att tillverka henne ☺️ Långsamma ökningar på testen men runt v 6-7 kom illamåendet som ett brev på posten

Socker123
0

#8: Åh, ja jag hoppas verkligen att allt är lugnt.. har slutat testa och avvaktar nu bara 🥺

Lollan124
0

#0: Tycker inte alls dina test är för svaga för en vecka! Tycker det är så olika för alla bilden visar hur mitt test såg ut på BIM sen testa jag mig igen 5 dagar senare och det såg ungefär ut som ditt andra test kanske liiiite mörkare (har tyvärr ej bild). Men minns att jag var väldigt nojig! Jag tycker inte testen är superbra på att visa stregring. Mina test blev aldrig sådär supermörka som jag sett vissa ha! Är i vecka 18 just nu och allt har gått bra hittills ☺️

Socker123
0

#10: Tack snälla för svar! Testade digitalt idag som visar 2-3 veckor, vilket det även gjorde för 1 vecka sedan, tappade hoppet ytterligare 😔

[Scillalilla]
0

#11: De är inte så tillförlitliga de med veckoindikator, har läst om massor med personer som aldrig fått 3+ och det blivit bebis.
Är det dessutom på en vecka så kan du ju varit på 2 veckor för en vecka sen och nu är på 3 veckor en vecka senare ☺️

Socker123
0

#12: Håller med, vill verkligen tänka positivt men allt känns bara ”fel” 🥺

elli3
0

Mitt såg ut så här på BIM och än så länge är det en stabil graviditet (är i v. 35 nu) så jag tror inte att du behöver vara orolig över hur det visar sig på testen då det kan se väldigt olika ut. Mitt blev aldrig så starkt som jag sett vissa bli här inne 😅☺️

• Redigerat 2024-07-28 11:13 av elli3
Socker123
1

#14: Tack för att ni ger mig lite hopp! 🙏🏼

Anon123
0

Hur har det gått efteråt?

Socker123
0

#16: Det slutade i missfall tyvärr :(