Nidblödning?
Min senaste mens startade 10/6 , brukar få mens på dag 28-33 och min beräknade ägglossning var 25/6 enligt flo app.
Hade samlag 20/6 och 21/6 tog mitt första ÄL test 25/6 positivt digitalt.
26/6 visade det negativt
27/6 positivt igen
28/6 negativt
29/6 positivt igen
30/6 negativt
1/7mitt sista positivt sedan har det varit negativt
Min beräknade mens från början var 9/7 men eftersom jag lagt in i appen med positivt ÄL test 1/7 så ändrades det till 12/7.
Idag fick jag en liten blödning, endast det som är med på bilden, sen kom det inget mer, inget ont mer än att det drar lite i ena äggstocken, kan det vara en nidblödning? Aldrig haft några blödningar mellan mina mens perioder innan
#2: Två dagar efter typ
#2: Dock väldigt underligt med positivt test om ÄL skett
Ja det kan det vara, du får ta ett test om några dagar
#6: Du får ta ett test
#8: okej , kanske för tidigt då
#9: Ja alltså kanske, så oklart 😂 men aldrig någonsin haft en rosa flytning såhär och har ingen mensvärk heller utan bara lite värk på ena sidan och strålning ner i ben
Vid mens brukar jag ha kraftig mensvärk så jag knappt kan gå och att mensen kommer med klar rött och stor mängd samtidigt och att det liksom flyter på men återstår o se, ska avvakta i 2-3 dagar och se vad som händer 🥰
Jag hade precis samma som dig exakt en vecka efter ägglossningen. Fick lite rosa flytningar i 2 dagar. Testade positivt 2 dagar efter flytningarna tog slut. Så det kan vara för tidigt för dig, håller tummarna
#12: Åh håller tummarna 🙏🏼 jag ska vänta nu 2-3 dagar o se hur det utspelar sig och försöka hålla mig från tester och bara slappna av 😂🫶🏻
Tänker om kroppen inte lyckats ägglossa
Hur går det?