Gravid iFokus

Gravid

Etikettergraviditeterfarenhetergraviditetstest
Läst 247 ggr
lojsanlojsan
0

Rsfu - spökstreck

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur många har varit med om spökstreck på rsfu?
Jag vet att det oftast pratas mycket om spökstreck och att det är vanligt åtminstone på clearblues tidiga. Jag har då aldrig någonsin under det senaste året fått spök på rfsu.. så jag blev sjukt chockad, besviken och ledsen när jag fick ett sånt tydligt spök idag.
Strecket är brett som vid positivt, hela vägen uppifrån och ner. Och väldigt synligt, behövde inte vända, vrida och kisa för att se strecket.
Trodde äntligen att det var vår tur efter alla försök och missfall. Men tog ett till i samma uring som blev blankt och doppade även ett i vatten för att se. Även det blankt. Ett testa tidigt från babyplan i samma urin som också blev blankt.
Lägger in en bild, är osäker på hur synligt det blir här. Men i verkligheten syns det otroligt bra.

• Redigerat 2024-06-02 11:33 av Cireea
Anonym
Anonym
0

#0: jag har fått lite underliga streck på dessa ibland

När har du BIM

[Scillalilla]
0

#0: Aldrig varit med om det på några förutom cb. Men det är klart att det kan finnas måndagsexemplar. Skulle kasta det och testa igen om några dagar, låter tyvärr inte så lovande när andra test inte också ger linje 😔

lojsanlojsan
0

Än är det tidigt, är väl på äl+7-9 något sådant idag. Skippade äl-test så vet inte exakt men jag går efter värken.

Tror dock inte det blir något plus denna månad heller, men hoppet är det sista som överger en sägs det ju…

Denna kommentar har tagits bort.
teezan
0

Sådär såg mitt första ut (tog tidigt) och det var absolut positivt för jag är gravid nu 😊 hoppas det blir samma för dig, känns ju lovande 🥰 testa om några dagar igen så hoppas vi det blivit mer färg!