Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 5014 ggr
kitty
0

vecka 12 :)

nu är vi äntligen inne i vecka 12. Har haft en del problem med blödningar osv och har därför varit väldigt rädd för att få missfall. Men nu, äntligen, har dom "kritiska" 12 veckorna passerat och jg kan slappna av lite. Magen har börjat växa. Nu kan jag inte dra in magen längre utan att det syns och det trivs jag ju med

Men fråga, hur tidigt började det synas på er? i böckerna står det att än så läge syns inget men på mig gör det ju det. Har jag mer vatten än normalt eller som min sambo säger, det kanske är 2? ;)

Tesan
0

Har ingen bäbis själv i magen men tror av det man sett o hört att det är väldigt olika på alla när magen börjar syna!

Härlit att du börjar känna magen nu…mysit…

Telefonkontakt
0

Grattis. jag själv gick in i vecka 12 idag. På mig syns det inget än. :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Hannapanna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag syns.. ;)

Första kortet precis vid plussandet.. liten putmage kvar efter förra MF

Hannapanna
0

V.12

Hannapanna
0

v.16 :D

Telefonkontakt
0

#3 jag tror precis att jag hittade anledningen till att min vecka 12a inte syns, jag har ju lite lovehandles och på magen, så det är ivägn för bebismagen ;)

kitty
0

vad härligt att se lite bilder på magar som motsvarar min egen :)

fick dessutom överraskningen igår att min kille har trillingar i släkten. Kul…

Telefonkontakt
0

#7 tvillingar/tillingar p¨åverkar bara från kvinnans sida

Zahara
0

Gör det? Har en kompis vars svärfar är tvilling…hon har inga i släckten och de fick tvillingar…

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Telefonkontakt
0

Det är från kvinnans sida man ärver om man släpper mer än ett ägg. enäggs har jag hört inte ska vara ärftligt. Men man kan ärva från morfar till dotterdotter om nu morfarens mamma fick tvillingar. Nu blev det krångligt, men faderns sida påverkar inte om man får tvillingar. Det är ju inte han som släpper äggen. Det som hände kompisen var bara en slump.

Zahara
0

okej :) så ödet har ett finger med i spelet oxå :p

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

FerretCrow
0

#0 ja antingen är dom två men då tror jag det hade synts riktigt mycke. man såg direkt på mig med redan i vecka 10-11 syndes min mage och jag har normalt med vatten och baar en bebis. men jag har träffat dig en gång och du såg ut att vaar i samma storlek som mig, och sen märker man det själv mer än vad andra gör=)

Såhär ser min mage ut nu=) är i vecka 20. så dom på ultra tyckte jag hade stor för denna tid men allt var som det skulle. men då är jag ganska liten i resten av kroppen.