Killen gör mig ledsen
Efter att jag och sambon hade filmkväll och såg alla Alien-filmerna med en kompis så fick jag några veckor senare veta att jag var gravid.. Nu säger han hela tiden att jag har en alien i magen.. Det gör mig jätteledsen och han skrämmer mig att den ska hoppa ut ur bröstkorgen hela tiden.. Visst, det är bara skämt, men han gör mig verkligen ledsen…
Vad ska man göra?
(Det jag beskriver ur dessa filmer för er som inte sett dem. Dessa Aliens lägger in typ "foster" i bröstkorgen på människor och en stund senare så flyger de ut ur bröstkorgen.)
Här är en bild på min elaking till pojkvän :(
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Du kanske ska förklara för honom att du inte tycker de är roligt.. Säg precis som de är, då borde han fatta och acceptera..
ja, berätta att du tar åt dig å att du inte tycker det är kul

tycker som andra att prata med honom för själv så har jag kommit in i en period där jag drömmer om missfall varje natt och det kan hålla på tills förlossningen och då är det inte kul att få dessa kommentarer heller

#3 usch, verkligen inte kul att drömma om.. Drömde om det för första gången inatt och dt var verkligen hämskt…

#4 jag kan säga att du kommer att vänja dig vid dessa drömmar då det bara är din kropps eget sätt att visa att den verkligen är rädd om fostret och inte vill förlora det.

Det är nog absolut ingen tröst… men jag tycker att det känns som att ha en alien i magen. Som att något när som helst ska komma ut… inte ur bröstkorgen, men ur magen.
För att inte snacka om att det ser ut som det när bebisen blir större och hela magen rör på sig. Helt absurt.

#6 wow. då kommer han att mobba mig ännu mer *kollar ner på min än så länge vanliga mage*

#7 hehe det tror jag inte då kommer han nog se det på ett annat sätt min kille höll oxå på och skojjade men det erkännde han sen baar att det var för att han inte fattat vad som hänt riktigt. nu när jag gått upp 4 kg på 3 veckor och fått en putande mage gör han inget annat än att ta på den och prata med den =)

#8 nej vad gulligt. Jag är ju bara platt och han hatar när jag säger att det är en "bebis" där i när han tyckert att det ska hetta till lite i sängen ;)

#9 det där med heta lekar i sovrummet kände inte jag heller för i början då jag tänkte typ, men herregud han kommer peta bebisen i ögat. ungeför så, men att du inte har lust har mycket med hormonerna att göra och lusten kommer tillbaka det lovar jag och då kommer allt du inte haft oxå hehe

#10 min lust är som förut, men det är kul att jävlas med honom. Sen är det omöjligt att poka bebisen i ögat. Hihi

#11 hehe jag vet att det är omöjligt men det känns konstigt. ja men jävlas med han lite till då han tokar sig ju med dig=)

#11 nu har han intefått något på flera dagar för att jag är så förkyld. Hihi, han är helt galen efter mig nu *fniss*

det är bra de hehe
Alien i magen, hmmm, ja, han borde ju veta. Han var ju med och tillverkade den ;)
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

#15 OMG så han är en alien? :/

#15 haha helt rätt=)
Det var ett skämt för att lätta upp stämningen lite, jag menade inte att vara elak.
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.
Men du kan väll säga till han att sluta och man är facktist mera känslig just när man är gravid och då är det inte alltid lämpligt med sådant som han håller på med fast det är på skämt.

Han verkar inte ta detta på allvar, tror du han är redo att bli pappa? :/ Tycker det är fel av honom att hålla på sådär när du inte är bekväm med det.

#20 nu har han tagit in att det är lite mer allvar. Inatt så vaknade jag av att han hade dragit ner mitt täcke och låg och klappade magen och pratade med den. Lite tidigt då jag är i vecka 11 kanske, men gulligt :)
Om jag vore dej skulle jag bli väldigt arg och skrika åt åt honom. Om han var min kille dårå.. Tycker du ska berätta vad du känner och sånt
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

#22 Nu har han blivit snäll igen :) Ialla fall mot "bäbisen", för han sa till den förut att slå mig för att jag störde honom när han tittade på film. Fast bebisen kan ju inte slå mig än ;)
hehe va bra men ändå!
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke