Gravid blöder
Hej! Är det någon mer som små blöder hela tiden varje dag under graviditeten? Jag är i vecka 7+5 fick se att där fanns tydligt hjärtslag under ultraljudet men är så sjukt orolig. Lite blod kommer varje dag i en vecka nu :/ undrar vad de kan bero på. Kan de leda till missfall när man små blöder och inte har ont ? Sjukt rädd
- Redigerat 2023-05-11 22:13 av Michaan29
#0: har du pratat med din barnmorska? Hoppas att allt är som det ska ❤️
#0: ohh Tack! Ja fick en ny tid till Ul den 22a maj men tydligen var allting bra men dem visste inte orsaken till att jag blöder. Jätte skumt att man ska blöda varje dag
- Redigerat 2023-05-11 22:44 av Michaan29
#0: tycker du ska prata med din barnmorska, är inte normalt att blöda dagligen
Blöder du dagligen så finns det ju ett pågående problem tänker jag
Sporadiska små blödningar kan bero på tex slemhinnor etc
Be dom utreda det noga
#4: ja börjar nästan tro att där e nåt problem eftersom dem hittade blod i hinnsäcken. Jag har läst lite nu att fler har samma problem och har blött ännu längre än mig. Vissa ca 7 veckor🤯
#5: hur har det gått? ❤️
Jag hade småblödningar (rödbruna) varje dag från vecka 5 till vecka 12, gjorde privat VUL i vecka 8+2 där såg vi ett tickande hjärta. I skrivande stund ligger hon & sover i rummet bredvid, hon blir 2 år i september! Fick inget riktigt svar varför jag blödde, det kunde va missfall eller bara helt normalt fick jag till svar och i detta fall var det helt normalt.