Konstig blödning
Hej, jag hade BIM 13/12 men det kom ingen mens, har sen haft väldigt varierande temp allt från jättehög till jättelåg ochnosäker på om rumstemperaturen kan påverka då vi haft ca 12-15 grader i sovrumet under nätterna, igår hade jag o sambon mys och jag vaknade med blod imorse, det va inte mens och andra toabesöket kom det lite bruna rester, enda gången jag blött efter sex va jag gravid men testerna har varit negativa.
Enligt app skulle jag ha ÄL igår om cykeln startat om med mens, frågan är om det kan ha varit en ägglossningsblödning för första gången, en nidblödning teots lägre temp då jag haft så kallt i rummet eller sköra slemhinnor?
Jag har som vanligt inte fått positiva ÄL test.
- Redigerat 2022-12-29 14:29 av Cireea
Jag lär inte haft ÄL när jag trodde men har testat negativt flera gånger.
Har inga symtom på ÄL nu heller men hade lite äggviteflytningar för någon vecka sen, det va bara blod på pappret imorse klarrött sen nästa besök va det brunt sen komminget mer, nu har jag molvärk, spända bröst men inte onda samt lite obehag i magen typ känner mig hungrig men inte så sugen.
Funderar på om tempen kan visa lägre om man sovit halvdant eller om den visar högre, tror inte jag kan lita helt på min temp även om jag tar varje dag då jag ofta sover dåligt och har alltid gjort, vaknar någon minut flera gånger varje natt och somnar om eller springer på toa.
Ja sover du dåligt så kan tempen påverkas
Jag har aldrig förstått om den kan bli lågre eller om den bara blir högre.
Jag är sjukt varm idag med.
#4 jag som är lågtempare och brukar ha galet lågt när jag vaknar, upplever att tempen kan visa varmare när jag har varit vaken ett tag/sovit dåligt etc. Men jag vet inte hur det är för andra!
Oavsett så förstår jag om ovissheten är jobbig..
#5: ja jag är fundersam över den här blödningen, har lätt molvärk till och från och lustig känsla i brösten och sådär
#6: man kan få både högre och lägre temp om du sover mindre än 4 h i sträck.
Är det en ÄL blödning så är det inte konstigt om du känner lite andra symtom också MEN man kan också säga att hormonell obalans leder till just molande värk , mellanblödningar , molande bröst etc etc
Så det är svårt att veta eftersom du inte upptäcker din ÄL och har negativa graviditetstest
- Redigerat 2022-12-28 19:44 av cashili
Ja, det kommer märkas tidsnog helt enkelt men irriterande när det händer!