Konstig blödning
Hej, jag trodde jag fick mens tillslut på cd33 jag fick även ett väldigt starkt men inte positivt ÄL test dock började jag ha bruna flytningar på kvällen då och det fortsatte men pyttelite sånt i 3-4 dagar och sen har det kommit blod lite sporadiskt sedan dess, när det kommer så täcker det pappret men det kommer nästan inget i bindan är ljut rödrosa men inga koalger eller slemhinnor.
Har aldrig någonsin haft mellanblodningar och alltid haft extremt kraftiga blödningar där jag får ta tranexamsyra och smärta så jag får ta naproxen men nu har jag inte ont alls jag brukar dessutom ALLTID ha pms innan blödningar, har pmds och har inte haft några svägningar innan blödningen men nu under den gråter jag och får utbrott även att mina bröst nu på blödningsdag 5-6 börjat spänna.
Det känns inte som det här är mens? Vad kan det då va för blödning?
Jag tänker att det ändå är mens. Har man haft långa uppehåll i cykeln så kan de ta lite tid innan allting blir normalt igen. Det positiva är ju att du nu fått mens två månader i rad och regelbundet därtill!
Jag tar jättenattljus olja har funderingar på att prova inositol fast jag inte har pcos eller munkpeppar.