Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 72 ggr
Sandrus
0

Easy@home test

Någon som använt easy@home? Jag har inte fått positivt på ÄL test dom har i princip haft samma styrka i en månad snart men är på dag 31 nu och har haft vädig molvärk sen igår (har mens en gång på ett år men innan barn och uteblivna mensturationer har jag normalt 32-35 dagars cykel)
Men jag provade gravtesten som var med easy@home kitet och ser ett extremt svagt streck igår och idag med men det är så svagt att det inte ens går att fånga på bild men jag provade doppa ett i vatten och där syns det inte, det syns mjligen liiite mer nr dom torkat nu.

Någon som vet om det brukar bli spök på dom här?

cashili
0

Om du inte haft positivt ÄL test så är det inte troligt att få positivt gravtest

När tror du att du ev hade ÄL ?

Sandrus
0

Jag vet inte, läste att inte alla får positivt på dom och den månaden jag blev gravid med dottern anvnde jag ocå ägglossningstest som aldrig va positiva så vet inte om jag kanske kan vara ”en av dom”.
Men om man ska gå efter en 32 dagars cykel så skulle det va ÄL +10,11

cashili
0

#2: ok .. när hade du starkt ÄL test ? Man kan inte gå efter cykellängd om man inte har regelbunden cykel

Du lär se imorrn om testet är synligt / synligt nog att fota om inte annat

Sandrus
1

Ja, det syns ganska tydligt när de är torkade men bara ytterst vagt när dom är inom tiden.
Skickar i privat meddelande till dig eftersom jag inte får dela dom om dom är utanför tiden