Inga symptom
Lite orolig här, är gravid i v. 5 vad jag tror. Plussade för snart en vecka sedan och har ständigt ökat på testen varje dag. Dagarna vid plus så kände jag mycket symptom som nu typ inte känns av alls. Är lite trött på kvällen men inget annat direkt. Är det någon mer som fått så? Är så orolig för missfall så hjärnan går på högvarv 🥺
- Redigerat 2022-06-17 12:57 av Cireea
Första graviditeten fick jag konkreta symptom i vecka 6-7 medan denna gång kände jag ingenting förrän mensen var sen två månader och då kom illamåendet.
Det är inte alls onormalt att symptom kommer och går under graviditeten, det betyder inte att något är fel.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Förstår, man är så knäpp bara när man haft symptom som sen avtar. Men får försöka njuta av det nu om det slår till sen ☺️
Jag är i samma sits nu. Är i vecka 7+4 och känner ibland lite illamående och sen vissa stunder känner jag inget alls mer än trötthet. Det var mer i vecka 5-6 som jag mådde väldigt illa och klöktes över toan. Hoppas allt är bra ändå. Ska till ultraljud den 21/6. Nervöst och spännande ☺️
Jag hade typ inga symptom, ömma bröst i v 5 sen foglossning från v11 typ det va allt.
#4: Ja man ska väl snarare vara tacksam för att inte ha så mycket symtom, det är bara det att då tror man något är fel för att tanken av graviditet är ju att man har världens illamående och mår dåligt första delen.
Idag har jag varit lite mer illamående 🤢
Nu är det många år sedan jag var gravid men jag mådde prima hela tiden. Inget illamående inte sugen på något särskilt osv.
Ingenting av det som andra pratade om. Jobbade hela tiden. Var ledig sista veckan men han kom på tisdagen 😉
/Maria
Tack för alla svar! Man är alltid nojig, ska från och med försöka tänka positivt och släppa det med symptom. Tyckte jag hade ett svagare test imorse än gårdagen på RFSU stickorna men tog ett ikväll igen och det är lika starkt som kontrollstrecket så det bådar väl gott att det ökar såhär på kvällen! 😍🤞🏼