Gravid iFokus

Gravid

Etikettplanerar-barn
Läst 266 ggr
Sandrus
0

Så märkligt

Jag hade för lite mer ån en vecka sedan molvärk i flera dagar, hoppades då det skulle röra sig om graviditet vilket det inte gjorde sen har jag försökt att inte tänka mer på det tills igår när jag vaknar med det sjukaste humöret någonsin, tänker direkt pms då eftersom det är så den brukar vara, jag är arg och får utbrott och har en vag mensvärk i några timmar som sen försvinner men tänker ah nu kommer mensen äntligen då den varit borta sedan oktober men istället kommer på kvällen en liten brun flytning sen inget mer värken försvinner och humöret lugnar sig…
Vad kan det här varit?

cashili
0

Ägglossning ?

Sandrus
0

Hoppas det, märkligt va det iaf.

Sandrus
0

Märkligare är det nu… Jag hade ont och spänningar i bröstet så klämde lite för att lokalisera då kom det pyttelite genomskinlig vätska, jag har inte haft mjölk kvar sedan ca 1 år.

cashili
0

#3: ok, ja jag vet inte. Du verkar ha lite obalans. Men dina graviditetstest är ju blanka så det kan ju inte vara det. Har du varit mer hos gyn?

Sandrus
0

Nej, jag va i början på april dom vägrar reda vidare, jag har gått upp i vikt det är orsaken punkt enligt dom.

cashili
0

#5: hm är det en rejäl uppgång ? Annars ska det lnte påverka så mkt

Sandrus
0

Endel, jag har även ingen sköldkörtel och mina värden har legat jättedåligt länge men har rättat till sig nu, dom som gjort att jag gick upp i vikt med och jag va överviktig redan innan till det extrema men alltid haft mens ändå så tror det bara beror på sköldkörtelhormonerna

cashili
0

Ok ja hormonstrul kan ge många symtom både från mage bröst blödning osv

bicepscurls
0

Inte en nidblödning?

Kosten är 80% - träningen resten! Fitnessfia träningsblogg