Gravid iFokus

Gravid

Etikettbarnlängtan
Läst 869 ggr
Trixie1
0

Tidigt gravtest

![Uploading_dd83bac5-3b51-418b-9c1d-
8bf3adc7c7f2]()
Hej, har lite panik nu.
Jag tog ett clearblue early test för 2 dagar sedan ungefär och jag tog ett test först och sen från andra test jag gjort när jag va gravid för ungefär 9 mån sen så visade det positivt direkt därav trodde jag det var negativt men jag tog ett till och även då sen gick jag upp i ungefär 15 min och kom ner och båda testen såg positiva ut vad tycker ni ska jag lita på det eller inte tar ett nytt test imorgon för att va säker🙏🏻 Har bild här på båda testerna

• Redigerat 2021-12-30 01:24 av Trixie1
Cireea
0

Avläs endast testen under avläsningstiden, inte efteråt då det kan ge falskt svar.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Trixie1
0

#1:
Tack, kom mina bilder upp nu på denna sidan

• Redigerat 2021-12-30 01:37 av Trixie1
Trixie1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en bild ifall den inte kom upp på det andra

Cireea
0

Inga tester kommer tolkas utanför tolkningstråden och inte heller tolkas tester som blivit fotade efter att tiden gått ut.
Blev det positivt inom ramen för avläsning så är det positivt. Kom det efteråt går testet inte att lita på då falska positivt kan komma efter avläsningstiden. Du bör då ta nytt.

Trixie1
0

Tack för svar. Ska se om andra har varit med om liknande för det är ju jätte konstigt egentligen

Cireea
0

#5 Vad är det som är konstigt menar du?
Missuppfattar jag dig eller blev det ena positivt och det andra negativt efter avläsningstiden? Ditt inlägg i #0 är lite rörigt så jag är osäker på om jag förstått dig rätt men jag tolkade det som att du fick positivt 15 minuter senare?

Trixie1
1

#6: jag fick positivt på båda två då jag tog dessa samtidigt, skrev lite rörigt ursäkta. Ungefär 15 min efter gick jag ner i såg att dom båda var positiva tror du kan se bilden jag la ut

Cireea
0

#7 Jag ser bilderna och håller med om att två streck syns. Dock kan man argumentera att strecken är väldigt tunna och därmed ogiltiga då det ska vara samma tjocklek på båda strecken på testet.
Var testen positiva inom avläsningstiden också? Eller enbart efteråt?

Trixie1
0

Det ena började visas svagt inom tiden för mormor tittade på det den andra visade efter avläsning

Cireea
0

#9 Jag skulle bara ta ett nytt test och endast avläsa inom tiden.

Trixie1
0

Tog ett nu på morgonen står ”negativt” så jag tror det ändrade sig tack för svar

Denna kommentar har tagits bort.
Cireea
0

Tolkning av test ska in i rätt tråd för det.