Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1188 ggr
Telefonkontakt
0

ensam hemma..

Sitter nu ensam hema då sambon har åkt iväg till stockholm.. Han ska gå på mitt favoritbands konsert i stockholm ikväll - utan mig.. Jag skulle gärna ha följt med om jag visste att jag inte skulle få ont i magen ikväll, bli hängig och må illa.. Jag mår nästan helt bra på dagarna, men på kvällarna mår jag dåligt.. Dumma kroppen hindrar mig från att gå på konsert… Vore ju inte så lyckat att sitta två timmar hem inatt och må jättedåligt och halvdö i bilen..

*suck* bäst för honom att han har roligt och fångan en trumstock åt mig. Och bäst för bandet att de spelar när bebisen är ute så jag kan se dem :(

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Pernilla
0

Åh din krake. Vet hur det där känns… Ledsen Det kommer andra tider i livet vet du när du kan göra sånt igen (klen tröst, jag vet)…

Telefonkontakt
0

Var på konsert för ett par veckor sedan coh då mådde ja jättebra.. Får vara tacksam för det… La mig och sov igen och då drömmde jga att båda mina bröde rhade dött.. USCH!

Pernilla
0

#2 Man drömmer så skumma grejer under graviditeten. Själv drömmer jag att jag drunknar. Galet.

MIRJAMI
0

Jag hade hemska maddrömmar under graviteterna. Illa mådde jag med min bägge barn nästan hela graviteten. Kunde inte äta, dricka och absolut inte åka bil eller spårvagn m.m Det kändes skönt sen när förlossningen var över…..då visstr man att man skulle slippa att må illa i allafall men sen var det ju dessa hormoner istället. Jag lovar det blir bättre sedan…….

Telefonkontakt
0

#3 tror att jag drömmde om död för att jag förlorademin mammas man för ett år sedan och min mamma i mars.. Usch för död!

Pernilla
0

#5 Å fy vad jobbigt. Inte konstigt att du drömmer. Men du, nu är det ju det nya livet som gäller! :)

Telefonkontakt
0

#6 hehe, ja det är det. Drömde i förra veckan att bebisen hade kommit och sa sina första ord, och det var "fy igge!" (fy sigge) antar att jag drömde just den frasen för att sambon fyar illern så mycket om nätterna :P