BF idag.
Så är jag på BF dagen.
Månaderna har gått så fort.
Först ville jag inte att den här dagen skulle komma, men nu är jag så trött på att vara gravid att jag verkligen hoppas att jag inte går över för mycket.
Hela magen ömmar, ont i höfterna och i ryggen.
Halsbrännan är värre än någonsin.
Så trött, trött, trött…
Nej, min lilla tös får gärna titta ut idag om hon vill.
VÄlkommen ut lilla tjejen, mamma vill se dej! *viskar* ;)

*haha*
Jag försöker värkligen att prata med henne och locka och pocka.
Blivande pappan också, men hon verkar trivas där hon är.
Men blev ingen bra dag idag alls.
Istället för att få en bebis så fick jag åka akut in till Malmö djursjukhus med en av våra jordekorrar.
Tyvärr kunde de inte rädda honom, så blev sorg istället för glädje idag. :(

#2 nej vad tråkigt.. Hoppas att lilla bebisen kommer snart och får bli en glädje i familjen.. Lilla ekorren har det säkert bättre nu. *kramar*
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

hoppas hon tittar ut snart! =)

hur har det gått??? nån bebis än???

Nej, ingen bebis ännu.
Sitter här med kraftiga sammandragningar.
De kommer med ca 30 minuters mellanrum, men misstänker att det är falsklarm idag också.

Jäkla sammandragningar. Man blir så less på dem - eller snarare, man vill så gärna att de ska vara "på riktigt" nån gång!

#6 vad jobbigt…. önskar jag med fick känna nåt framåt någon gång….. orkar inte vara gravid längre….
…en annan kommer gå över också…. Det enda jag känner e ett fruktansvärt tryck neråt vagina…men inget som gör ont men trycket är kraftigt…
Önskar dig all lycka nu Ozzy om bebis vill komma snabbare än du tror……….

Har haft värkar hela natten, i 2 1/2 timma med 10 min mellanrum.
Sedan lugnade det ner sig ett tag med 20-30 min igen.
Sedan klockan sex har det legat det mellan 7-10 minuter.
Men min mage har ballat ur också, så får springa på toa som en tok och varje värk gör extra ont pga magen.
Men misstänker att bebis kanske tittar ut idag.

#9 åhhh så spännande!!!! håller alla fingrar och tår!!!!!!!! Lycka till!!!!

#9 Lycka till!
åååh lycka till!!! :D

Wow, vad kul! Lycka till! Drygt att magen dessutom strular, tårta på tårta lixom. :-P
fast att magen får fart är väl ett tecken på att förlossningen är på G? Nästa gång vi hör från Ozzyochjag har hon nog bebben på armen!