Gravid iFokus

Gravid

Etiketterallmäntsymptom
Läst 414 ggr
JessicaOlin
0

Tolkning

Om man har graviditets syntom som illamående, spända och ömma bröst, kissar oftare, äter som en häst, sugen mer på vissa saker än andra men test visar negativt , hur tolkar man detta då?

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

• Redigerat 2021-04-21 17:14 av Cireea
Emmmm
0

När skulle du haft din mens? :)

JessicaOlin
0

#1 snart 4 dagar sen

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

JessicaOlin
0

humöret pendlar ganska så bra med

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Norrlandsbruden
0

Har du koll på när din ägglossning var? Om inte så kan det även vara så att den skedde senare än vanligt och att det du känner av är symtom innan mens. Jag hade så en månad, mensen var exakt 1 vecka sen..

Men ifall det är en graviditet du vill ha, så håller jag tummarna på att du snart får se ett + istället😊

Emmmm
0

Du skulle kunna haft ägglossning senare är du tror och att det därför inte visas på ett test än. Du skulle också kunna vara låghormonare vilket gör att det visar negativt. Så länge mensen inte har kommit finns det hopp om du önskar bli gravid 😊 jag fick negativt på BIM och BIM +4 fick jag positivt. Tidigare graviditeter har jag fått plus innan BIM så verkar kunna skilja sig ganska mkt! Lycka till!

JessicaOlin
0

#5 MensVärk konstant i olika grader men ingen mens alls

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

JessicaOlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

[Devya]
0

Det kan vara att du får ta ett test till om din mens inte dyker upp. Sen igen kan det vara att din mens är försenad. Det hände en gång för mig att min mens var hela 8 dagar försenad vilket har aldrig någonsin hänt mig tidigare.

Cireea
0

Hur har det gått?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

JessicaOlin
0

Visar negativt men ingen mens ännu

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Cireea
0

#10 Kan hända att du bara hoppat över mensen en månad och att den kommer igång denna månad igen. Annars kan du kanske boka en tid för en undersökning och se om man kan se något via ultraljud eller liknande?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

JessicaOlin
0

Tack

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙