Spökstreck eller tidigt plus?
Jag brukar ha tålamod, men på grund av mediciner så ville jag ta ett test innan ”veckodosen”, trots eftermiddagskiss och tre dagar innan beräknad mens. Jag använde CB snabb detektion. Jag ser strecket hur jag än vrider och vänder, lika brett men svårt att avgöra färg då det ändå är så pass svagt. Min vän använde samma test för två månader sedan när jag var med och det var verkligen tvärblankt. Inte ens en tillstymmelse till streck… Men jag kan ju ha fått ett måndagsexemplar, vad vet jag. Jag har två äldre barn där jag gjorde testen efter BIM, så jag har inte så mycket att jämföra med när folk pratar om ”låg- och höghormonare”. Så, vad tror ni? 😊
Om ingen vill tyda bilderna kanske någon vill dela med sig av sina erfarenheter av CB’s snabb detektions-test 😊
Tycker de ser bra ut!! Vänta nån dag och ta ett nytt igen! <3
Tack för att du tog dig tid! Tänkte göra ett nytt test imorgon men med annat märke. Tips? 😊
#4 det måste ju vara positivt!! Grattis #5 ja de låter bra!! Nä vet inte, jag har dem ifrån bandyplan, men har ej plussat själv än så vet ej hur bra/dåliga dem är
Hänvisar till vår tolkningstråd
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck