Inför varje BIM
Hej. Inför BIM så känns det som att jag önskar såå att jag är gravid så att jag nästan ”framkallar” symptom själv. Nu är jag på BIM +1. Och jag känner att jag har molande värk. Men bara ”när jag tänker på det” precis som att kroppen tvingar fram det. Skulle kunna ta ett test men är bara rädd för att mensen är sen. Sen när jag tagit testning så kommer mensen typ dagen efter… Baaah, fler som är som jag som tror stenghårt på graviditet men sen kommer ändå mensen… 😖
Hände mig varje gång i över två år tills jag till slut plussade. Man slutar liksom aldrig hoppas fast man vet att det brukar sluta med mens oavsett hur mycket "symtom" man har. Tror det är helt naturligt och är nog svårt att styra över, det är ju något speciellt med tiden mellan ÄL och mens när man inte riktigt vet. 😊 Kan ju säga att när jag väl plussade så fick jag inte riktiga gravsymtom förrän flera veckor senare och då kände jag skillnad mellan mina "inbillade symtom" och de riktiga. 😉
Nu hann jag inte försöka så länge innan jag blev gravid men varje gång fick jag jättemycket gravid symtom och var helt säker på att jag var gravid. Men sen kom mensen. Men som #1 säger så märkte jag skillnaden på dessa inbillade symtom och de riktiga när jag väl plussade 😊
Men saken är den att när jag hade BIM förra graviditeten så fick jag menssmärtor (molvärk) fast kraftigare. Så det är just det jag känner liksom. Resterande graviditetssymptom kom inte fören typ v 7-8 tror jag. Tog gravtest igår trots allt och det var neg. Så bara att vänta tills menen kommer och ”genomlida” menssmärtorna istället 😝
Jag känner igen mig!😂😅 tänkte idag att det var ovanligt med att jag inte hade någon molande värk i äggstockarna som jag brukar ha innan mens och drygt en halvtimma senare så startade det.😝
#4 hehe skönt att höra att där är fler än jag. Konstigt dock. Skulle haft mens 27-28 feb. Fortfarande ingen mens i sikte. Funderar på att ta ett till test imorgon. Kanske förra testet var fel i tid 😳
#5 Det låter som en bra plan 😊😊