Gravid iFokus

Gravid

Etiketthälsa
Läst 1187 ggr
kitty
0

söt sambo :)

nu är jag ju i vecka 8 och klagar ofta över ont i magen , speciellt på kvällarna och även bröst som ömmar så jag blir vansinng. Har någon gång sagt att en sån däringa vetekudde skulle säkert funka. Och så i dag, kommer killen hem med en tidig julklapp, nämligen lundmyr of swedens vetebälte. Och i den finaste färgen som finns, rött :)

lycka :)

någon som använder denna och har lite info om hur det funkar för er? om det hjälper osv?

http://www.lundmyr.com/indexs.html

vill bara passa på och skryta om att jag har den sötaste sambon :)

DG
0

Vad omtänksamt om din sambo!

Min sambo gick en gång (en månad sen) nästan mitt i natten till mackan för att handla mjölk för jag ville ha varm choklad men mjölken var slut :)
Visst kan killarna bli väldigt omtänksamma när man är gravid.

kitty
0

haha det låter som något min kille med skulle kunna göra

Han hade jobbat hela dagen ändå tills 22.00 och jag pratade med honom när han var på jobbet och sa att jag hade ett sug på lakrits.. Då går han, efter jobbet, igenom stan oh köper en av varje lakristssort :) så jag hade lakrits i nästan en hel vekca :)

lite mysigt är det allt att vara gravid, men jag är ofta rädd att jag ska utnyttja hans snällhet..

Telefonkontakt
0

vad gulligt!

Jag är i vecka 8 och ber min sambo om att göra en macka, men nej, han orkar inte, så jag får göra den själv sen så får jag bära tunga matkassen hem själv… min har inte fattat att han ska vara snäll mot mig.. och nu vill han inte ens köpa choklad till mig.. Tråkis min sambo är-N¨gotn som vill byta?

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

DG
0

#3 Han kanske inte har riktigt fattad att du är gravid ännu, det kan ta lite tid för att sjunka in för killar :)

Telefonkontakt
0

#4 hehe, hoppas att han blir bättre. Funderar på att sno hans plånbok och köpa lite choklad själv, den tråkisen :)

FerretCrow
0

jag ber inte min kille göra saker ännu är bara i vecka 15 spara hans krafter tills ni kanske inte ens kan knyta skorna själva =P

skrollan
0

haha, min pappa fick åka och köpa citron mitt i natten till mamam när hon väntade mig :)

Myrra
0

Min gubbe gjorde inte heller något "extra" för mig, jag var den som fick bära hem tunga matkassar i 9:e månaden!

För att inte nämna det allra värsta,dagen efter förlossningen fick jag åka och handla för han var trött!

Jag då, kunde ju för 17 knappt gå, man är ju rätt öm "där nere" dagarna efter man fött barn.

Telefonkontakt
0

#8 vad är det för gubbe du har? Jag skulle ha skällt på honom. *kramar på*

Myrra
0

#9 Inte för att ta honom i försvar men han är en trött 5 barns far…

Jobbar på ackord på sitt jobb, så visst, han är trött på riktigt!

Telefonkontakt
0

#10 men att be någon som precis har fött barn att gå och handla är ändå fel