Berätta om dej?
Finns de en sån här tråd så visa mej den! :-D
Annars tycker jag att v kan berätta lite om oss själva här i tråden! :D

Men du borde väl börjat med att berätta om dig själv först. ;)
Jag heter iaf Jenny, är 33 år och bor i skåne sedan 5 år tillbaka, inflyttad från östergötland.
Väntar mit första barn med min pojkvän Jimmy som är 26 år.
Vi blir sambos till 1 december och den lilla är beräknad att födas den 10 december. Så nu är det spännande att se om vi blir sambos eller föräldrar först.
Har sista året jobbat som vårdbiträde på ett demensboende.
Min fritid går åt till mina djur, har en minishettishingst och två katter, en kanin, två jordekorrar och en dvärghamster. Fick ta bort min älskade hund nyligen då han inte tyckte om småbarn.
Det är lite om mig…

Oj ja jag är väl gravidglömsk tror jag! ;-) Klart jag ska berätta om mej!
Jag som namnet tyder är egentligen nån annan! ;-) Jag finns med ett annat nick ganska aktiv på ridsport.ifokus men mest aktiv på hästfoto.ifokus. Men jag har valt att vara lite hemlig i nån liten vecka till innan jag avslöjar mej!
Jag är 24 år bor med min sambo (27) i Västmanland. Vi har en liten misse.
Vi väntar vårt första barn den 9 Juni (jag fyller 25 den 10:e).
Vi har haft ett MF i v.6 och ett MA i v.10 innan den här graviditeten, så vi är fortfarande och alltid väldigt oroliga. Ett steg på vägen var dock när vi gick förbi den dagen i v.10 då vi fick MA:et, så nu är de v.12 vi väntar på! ;)
Jag jobbar som barnskötare på förskola. På min fritid fotar jag en hel del och då i första hand hästar och hundar! Umgås såklart också gärna med familj, släkt och vänner!
Såå, lite om mej! :D
Nathalie heter jag :)
plussade den första november så jag är max i vecka 3-4. Planerat och nöjd
Sambo med min barndomskärlek och vi flyttar till våran första gemensamma stora lägenhet den 1a dec, Just nu bor vi på 27.en halv kvadrat m kokvrå)
Pluggar till undersköterska och kommer precis hínna avsluta min utbildning innan mammaledigheten.
annars är mitt liv mina andra två bebisar nömligen illrarna Amy och Melker :)

Therese heter jag o hoppas på att det snart ska växa en bäbis i min mage!
28 é jag o varit gift i snart 5 1/2 år!
Mitt stora intresse är djur o natur, har illrar, häst o hund!
Jobbar som maskinoperatör1
Vet inte riktigt vad mer man kan säga, försöker få ut det mesta av vad livet har att ge då jag haft en trist barndom, så det jag lärt mig är att verkligen värdera livet som man har o ha så ballt man bara kan så länge det varar!
Hejsvejs på er
Vanja heter jag, 20 år. Bor med min sambo Martin 25 år.
Är inte gravid, men så bebissugen man kan bli. Men tyvärr måste jag vänta (inge tålamod) Vill ha jobbat ett tag så man har några rättigheter, killen måste bli klar med sin utbildning och hunnit jobba lite. Har p-stav inne nu, men när den åker ut om 3 år, sätter jag inte in nån ny ;)
Så länge får jag nöja mig med tre illrar, två råttor, och en liten frallavalp till sommaren om jag har tur. Vill ha en vuxen uppfostrad hund när jag får barn. Mina barn ska växa upp med djur :P
nathalie heter jag, 22 och gravid i vecka 8+1 så beräknad ankomst är än så länge den 8:e juli :)
bor med min sambo, som också är 22, i en etta på 27 kvadrat men äntligen, den 8:e, så flyttar vi till en 3:a på 79
ananrs går jag i skolan, omvårdnad på komvux och småjobbar, killen trubadurar och jobabr även han inom omsorgen. Förutom bebis på G så har vi även 2 bedårande illrar som inte kommer flytta någonstans bara för att det kommer en bebis :)

Sanna heter jag, är gravid i vecka 20+6. Jag är 23 år gammal, fyller 24 nästa juni.
Jag bor med min sambo, som även är min make sen 10 november iår. Han är 32 (fyller 33 i januari).
Det här är vårat första barn, ingen av oss har barn sen tidigare.
Vi bor i en trea i Stockholm och har även 2 pälsiga småttingar (illrar).
Vi båda jobbar med datorrelarerade jobb, jag jobbar med support och maken jobbar med drift. Dock så jobbar jag med Apple och han Windows ;)
Mer än så kommer jag inte på just nu :)

Ja, Linda är jag men kallas för Lowe. Bor med min sambo sedan 1 och en halv månad tillbaka i en 1a med två monster (illrar). Nyinflyttad i Norrköping från Västerås. Söker jobb så gott det går för tillfället och hoppas att få jobb som simlärare efter den här 9 månaderna och sedan mamma ledigheten, och innan så hoppas jag få en plats i vikarieförmedligen som barnskötare…
Förvörigt är jag 19 år och nördar ofta vid datorn och är hobbyfotograf.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
åh föresten så är de ju jag som är EnAnnan där uppe.. :-D