När testade ni er?
Jag har velat ha barn i över 2år men det har aldrig blivit något vilket gjort att jag i princip gett upp och började planera hund köp. Nu har dock min mens inte kommit och är 2-3 dagar försenad, min mage är kaos och jag börjar fundera om det kanske är något. Jag vill tillägga att jag har regulbunden mens som aldrig är sen. Förra månaden var min mens även märklig, det kom blod som vanligt, den blev dock aldrig brun som den brukar och inte heller några svarta senor. Vågar jag testa mig nu eller ska jag vänta någon vecka är frågan? Vill inte bli besviken. Frågan är dock: Hur lång tid efter missad mens testade ni er och det var positivt?
/// TrevligTjej94 🌺
Är bim+2 idag och fortfarande inte mens eller plus här heller.. var en som skrev på fb när jag frågade om detta att hon började ta test bim-5 men plussade först på bim+5! Jag hade testat om jag var du och inte förlorat hoppet om det visar negativt! Mitt hopp är kvar tills tanten kommit 😂
#1 Då ska jag nog prova med morgon kisset imorgon för bäst resultat :)
/// TrevligTjej94 🌺
Lycka till #2 Precis som #1 skrev så kan ett negativt test men utebliven mens innebära att man får vänta några dagar och testa igen om mensen fortfarande inte kommit.
Tyvärr så kom mensen idag för mig efter 5 dagar med mensvärk haha
/// TrevligTjej94 🌺