Breaking the news
håller på och berättar för familjen.. Pappa önskade lycka till och grattade med komentaren _ bara ni vet vad ni ger er in på, livet är aldrig detsamma när man har fått barn.
Mamma vet inte ännu, skickade mail då hon kommer få en liten annorlunda reaktion..
Min syrra frågade försiktigt om det var planerat, hon vet att jag måste planera och organisera allt
än så länge har ingen reagerat illa.. Men som sagt, mamma kvar..
suck, har puls som inte känns för den går så snabbt.. nervös så jag skakar..

Andas andas andas! Och vi kan gratta dig några extra gånger om det skulle behövas! :)
nu vet alla :)
Mamma blev jätteglad och jag blev jätteöverraskad då jag var övertygad om att hon itne skulle uppskatta denna vändningen i mitt liv. Farmor sa att det ska jag nog kalra för jag är ju så rar och käck :)
väntar på svar från mormor och morfar, får se vad dom säger
Idag är jag lycklig
Min farmor sa att min kotte blir henens 15e barnbarnsbarn ;) det ni
Ni får gärna gratta lite till, ;)

Grattis :D
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Grattis Kitty, det är så himla roligt att ha mage!

Starkt gjort! :) Grattis!

grattis =P
Tack :)!
jag drömde bebisar hela natten. Dock drömde jag att det blev en flicka trots att jag är övertygad om att det är en pojke? förvirrande :9 ( udnermedveten önskan?)
hur som helst, känns mycket lättare att gå runt och vara lycklig nu när alla vet
vad skönt att det gick bra med mamma! Det lät som att du hade det väldigt jobbigt där ett tag - men nu när det är gjort och hon blev jätteglad kan du hämta mycket kraft ur det!
Nu kan du ägna dig åt att bara njuta av ditt välsignade tillstånd. Min bebis skickar en liten bomullstuss-lyckospark till dig och din bebis.

jag sa ju hela tiden att mor din inte skulle ta det negativt=)

stort grattis :)