Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 826 ggr
[Thiah]
0

Artiklar

Hörrni, vad vill ni läsa? Vad saknar ni för artiklar? Vilket ämne? Är någon sigen på att själv skriva? Jag har några idéer men vill kolla med er också. Så , hit me ;)

Zvintos
2

En artikel om utredning av ofrivillig barnlöshet kanske?

[Thiah]
0

Ja det vore en bra ide. Någon som känner sig manad?

RoxannaS
0

Vet inte om vi har någon här inne som har erfarenhet av sådant? Jag har ett par bekanta som är ovfrivilligt barnlösa men vet inte om de vill prata om det

Vill du bli sajtvärd? Besök listan på sajter som söker ny värd!

Sajtvärd på Anslagstavlan, Diabetes, Djurannonser & Misshandel iFokus
[Thiah]
0

Vi har nog några men om de vill skriva om det är en annan femma.

Zvintos
0

Jag har genomgått en när vi försökte med sonen och väntar på att få göra ytterligare en igen. Vi genomgick bara utredningen, men hann inte få någon hjälp utan blev gravida.

[Thiah]
0

#5 Vill du skriva något om det?

Zvintos
0

#6: Det skulle jag kunna göra. Men då blir det ju mer hur det såg ut för oss, eftersom jag förstått att det kan skilja sig mellan län hur det går till och ex hur länge man måste ha försökt. Om det är ok?

[Thiah]
1

#7 Absolut, låter toppen. Lägger till dig som artikelförfattare så får du skiva när du hinner. :)

jackiejohn
0

Har också gått igenom utredningen men precis när vi skulle in och påbörja ivf blev vi gravida.. Barn nummer två kom till trots skydd, så har verkligen en av varje! Vet att vi har nån här som har gjort/håller på med ivf men om de vill dela med sig är ju inte självklart.

LaSadie
1

Har ni frågor gällande ivf så kan jag alltid svara hur det var i vårt län.