Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 1119 ggr
Tiktak697
0

oroad gravid

JA jag vill ju tror att det är för tidigt och bara mens värk men har haft smärtor i livmodern och det kommer och går då och då från ingenstans som små strålnigar som vid mens när man har det varigt illa mående till och från främst på mrogonen har suttit ner och varigt yr har rest mig ibland och varigt ut och nästan svart framför ögonen. Jag har varigt lite små känslig mot doft. Där emot kissnödig oftare och nästan lite småt småt ont som liten strålning också kan alltså inte hålla mig så läge måste kissa bums . Har fått ibland på jobbet litat mig mot något då de känts som mens illamående eller yrsel. Men kan de vara innan mena så här brukar jag aldrog ha innan mens om inte det är dagen innan det har jag haft nu i snart en vecka fram och tillbaka . Kan de finnas andra fenomen som på miner om mens graviditets täcken ? Och några dagar nu främst natten till idag även nu gasig och jätte brutit non stop pruttar på jobbet under natten helahela natten

Mvh Tiktak

[Smulan_88]
0

Egentligen är kroppen väldigt duktig på att luras och få symptom att uppstå. Det kan absolut vara graviditetssymptom du har. MEN det kan lika gärna vara kroppen som spelar dig ett spratt. Hur är ditt blodtryck? Har man lågt blodtryck så kan man ju bli både yr och uppleva illamående. Vad gäller kisseriet kan det vara viljan om att bli gravid som gör att du tänker på det och är mer medveten om vad ofta du går… med det menar jag bara att det betyder inte att det måste betyda att du är gravid för att du har ”symptom”. Men det är inte heller omöjligt OM du har haft oskyddat sex. Det ”säkraste” är ju att ta ett test efter att du har passerat ditt beräknade mens datum. PS håller tummarna att du får det svar du önskar! :)

oh-la
1

Skulle också kunna vara en urinvägsinfektion.

[Smulan_88]
1

Eller diabetes

Tiktak697
0

Ok men då kanske jag kan luvars lugn. Dock tror jag inte det ör urinvägsinfektion de vet jag hur min kropp brukar reagera på och bete sig. Diabetes hoppas jag verkligen inte det är de tror jag inte 😩🤛🏻

Mvh Tiktak