Gravid iFokus

Gravid

Etikettallmänt
Läst 926 ggr
michellemimmi
2017-11-09 06:30
0

Fiskbebis!

Herre gu!! Känns som en fisk där inne?!? Ligger och skedar Jonas och har hans rumpa mot magen, så jag antar att det blir trångt i magen då xD och det skvalpar runt som sjutton!! Ska den verkligen kännas så mycket?! Har jag ett anabola barn där inne? Från små fladder i ett par dagar till fisksprattel…. :| Går ju bara in i v 19 imorgon :o

Hjärta/Mimmi

Alexzandra630
2017-11-09 12:50
0

Vänta tills du nästan kräks när bäbis bökar runt där inne 😂 Jag hade en väldigt livlig pojk i magen, det har inte blivit lugnare utanför den heller ;-)

Fien
2017-11-09 12:56
0

Jag tyckte också min första kändes som en fisk i de veckorna, tror det var när hon gjorde kullerbyttor och sånt :). Med andra kändes det inte alls så utan var mer buffande och andra rörelser. Första är en vilding och andra är betydligt lugnare även på utsidan :).

michellemimmi
2017-11-09 13:02
0

#1 åh :| spännande xD jag tycker att jag har spytt tillräckligt, haha!! Men såhär tidigt!! Vecka 19 och så stark :S #2 Så det är akrobatik som pågår där inne! Kanske är därför det känns så starkt då :P Kanske kommer det ut en vilding i vår då :o

Hjärta/Mimmi

MikaelaS_
2017-11-09 16:24
0

Har också en vilding denna gång, känns som att magen vänder sig ut och in ibland. Och som att alla inälvor åker berg och dalbana. Kanske din lilla snurrat runt och ligger med benen dit du inte har moderkakan nu :)

michellemimmi
2017-11-09 17:58
0

#4 ja något gjorde den ju definitivt imorse!! xD

Hjärta/Mimmi

Denna kommentar har tagits bort.