Gravid iFokus

Gravid

Etikettertipsråd
Läst 1088 ggr
Missmagi
0

Progesteronkräm

Hej! Finns det någon som har tester progester all 56 g?min ägglossning och mens är för kort och tydligen kan de beror på låg progreseron halt i kroppen. Funderade på att testa krämen och se hur de funkar. Hur har det funkat för er som testat den? Har ni blivit gravida tack vare den? 😊

Aleya
0

Hört många med Endometrios som testat. Men det var väldigt varierande resultat skulle jag säga. Jag personligen skulle inte lägga mina pengar på någon kräm. Men det är jag. Du kan typ inte köpa ett prov och testa?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

LillaFrun81
0

Bättre att kolla upp med sjukvården om du har brist, isf får du progesteron utskrivet

Missmagi
0

Jo jag har redan köpt 😂 men har inte testat ännu då jag är osäker på när man egentligen ska börja.

Michiis
0

Jag har använt krämen men inte för att jag haft för kort menscykel utan för att jag får små blödningar/läcker innan mens.. Funka dock inte för mig.. Jag märkte typ inte av nånting av krämen.. fick bara mer mensvärk när jag sen fick mens och kände det var lite bortkastade pengar, så tog kontakt med gyn istället :p och nu har jag fått tabletter istället men dom verkar inte heller funka på mig xD

// Michis